تاریخ انتشار: 1396/04/28 14:19
کد خبر: 194897

دردسر جدید برای تراکتورسازی

تراکتورسازی در فصلی که محرومیت از جذب بازیکن مشکل بزرگی را سد راه این تیم قرار داده است، اکنون با یک دردسر جدید روبرو شده است.
دردسر جدید برای تراکتورسازی

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم پرهوادار تبریزی فصل ساختی را شروع خواهد کرد، فصلی که در آن علاوه بر محرومیت از جذب بازیکن، دردسرهای دیگری نیز این تیم را با مشکلاتی مواجه کرده که مصدومیت بازیکنان از جمله‌ی این دردسرهاست.

کادر فنی تراکتورسازی پس از مصدومیت هادی محمدی در بازی دوستانه این تیم با تیم ملی امید، به علت نداشتن بازیکن در پست مدافع میانی دو بازیکن خود را از اردوی تیم ملی فراخوانده است تا در اندک فرصت باقی مانده به آغاز لیگ بتواند آنان را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم  آماده کند ولی این اقدام که با هماهنگی مربیان تیم امید انجام شده است، واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال را در پی داشته و رئیس کمیته‌ی انضباطی روز گذشته در گفت‌وگویی گفته است که با بازیکنان خاصی برخورد می‌شود و حتی احتمال محرومیت از بازی در کل لیگ برتر نیز برایشان وجود دارد.

موضع گیری فدراسیون فوتبال در خصوص بازیکنان جوان تراکتورسازی در حالی صورت گرفته که وضعیت بحرانی این تیم بلحاظ نداشتن بازیکن برای واضح است ولی کمیته انضباطی فدراسیون بی توجه به این موضوع، بازیکنانی را که از اردوی تیم ملی ترخیص شده‌اند را تهدید به محرومیت از بازی در لیگ برتر کرده است. 

موضع گیری فدراسیون فوتبال در حالی بوده که سرخپوشان به خاطر نداشتن بازیکن و با هماهنگی کامل با کادر فنی تیم ملی امید بازیکنانشان را از اردوی این تیم گرفته‌اند، کاظم محمودی، سرپرست تراکتورسازان در واکنش به احتمال محرومیت علی طاهران و عارف آقاسی از حضور در لیگ برتر می‌گوید: «ما درباره علی طاهران به فدراسیون فوتبال نامه زده بودیم و حتی با امیرحسین پیروانی نیز شفاها صحبت کردیم. سرمربی تیم امید در این خصوص اعلام کرد که شرایط ما را درک می کند و مشکلی وجود نداشت.»

وی ادامه داد: «حاشیه اصلی وقتی ایجاد شد که در بازی تدارکاتی ما با همین تیم امید هادی محمدی رباط صلیبی پاره کرد و مجبور شدیم عارف آقاسی را نیز به اردوی تیم خود برگردانیم. ما در حال حاضر فقط دو مدافع وسط به نام های آقاسی و مهدی زاده داریم و بازیکن دیگری در این پست نداریم. پس نمی توانستیم بازیکن خود را به تیم امید بدهیم.»

با وجود اینکه مصاحبه‌ی حسن‌زاده در مورد بازیکنان تیم ملی امید کلی بوده و منحصرا به شاگردان گل‌محمدی ارتباط ندارد، اما این موضوع هم دردسری جدیدی است که این تیم را در آستانه‌ی شروع مسابقات لیگ درگیر کرده است و در صورت متقاعد نشدن فدراسیون فوتبال و کمیته‌ی انضباطی، دست تراکتورسازان در پست دفاع میانی خالی خواهد ماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vbk7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دیبالا در اردوی تیم ملی آرژانتین ماندنی شد