تاریخ انتشار: 1396/04/29 14:23
کد خبر: 194656

قلعه‌نویی: می‌توانستیم نتیجه بهتری مقابل ازبکستان کسب کنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: ما به صورت جدی در پی یافتن یک مهاجم هدف خوب هستیم که امیدواریم بتوانیم چنین مهاجمی را به جمع نفرات خود اضافه کنیم.
قلعه‌نویی: می‌توانستیم نتیجه بهتری مقابل ازبکستان کسب کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، امیر قلعه‌نویی درباره دیدار تدارکاتی تیمش با ازبکستان اظهار داشت: تیم ملی ازبکستان یکی از شانس‌های حضور در جام جهانی روسیه است و برای رسیدن به هدفی که دارد تمام تلاشش را به کار گرفته است. این تیم مقابل ما بدون لژیونرهایش ظاهر شد، اما بازی بسیار محکم و خوبی به نمایش گذاشت. خوشبختانه بچه‌های ما نیز در این مسابقه کم اشتباه ظاهر شدند و توانستند یک بازی خوب و توأم با نتیجه را پشت سر بگذارند.

وی افزود: البته می‌توانستیم نتیجه بهتری هم کسب کنیم. یک ضربه به تیرک دروازه ازبکستان زدیم و از کاشته‌های زیادی که نصیب‌مان شد، استفاده لازم را نبردیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ارتباط با اردوی تیمش در ترکیه خاطرنشان کرد: باید از آقای مسلم فیض اللهی که کارهای هماهنگی سفر ما را انجام داد، تشکر کنم. همچنین هیئت مدیره محترم و مدیرعامل باشگاه که تا به اینجای کار حمایت خوبی از ما داشته‌اند تا دوران آمادگی مطلوبی را پشت سر بگذاریم. امیدوارم با کسب نتایج خوب در طی فصل بتوانیم نتیجه برنامه‌ریزی و تلاش صورت گرفته را ببینیم.

قلعه‌نویی در ارتباط با شرایط تیمش در فاصله یک هفته تا آغاز لیگ برتر نیز گفت: هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده‌ایم و باید با شروع لیگ کیفیت واقعی تیم را ببنیم. آنچه مشخص است ما حتما به یک مهاجم نوک ششدانگ نیاز داریم و باید برای جذب آن اقدام کنیم. البته ما به صورت جدی در پی یافتن یک مهاجم هدف خوب هستیم که امیدواریم بتوانیم چنین مهاجمی را به جمع نفرات خود اضافه کنیم.

وی درباره با بازی دوستانه تیمش مقابل سپاهان که روز شنبه انجام خواهد شد، گفت: باید از هر دو باشگاه و مدیران آنها تشکر کرد که زمینه این دیدار را فراهم آوردند. اینکه دو باشگاه بزرگ ذوب‌آهن و سپاهان در آستانه شروع لیگ برتر به مصاف هم بروند و عواید این بازی را هم به کارهای خیرخواهانه اختصاص دهند، اقدام ارزشمندی است که نشان دهنده روح حاکم بر فوتبال و دربی اصفهان است. امیدوارم این بازی کمک کند که هر دو تیم بیش از پیش به اهداف تاکتیکی مد نظرشان دست یابند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5kj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه نویی: به یک مهاجم شش دانگ نیاز داریم