تاریخ انتشار: 1396/04/31 12:03
کد خبر: 194265

برانکو: قهرمانی در سوپرجام یک افتتاحیه عالی بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برتری تیمش در سوپرجام فوتبال ایران را یک افتتاحیه عالی برای سرخپوشان دانست.
برانکو: قهرمانی در سوپرجام یک افتتاحیه عالی بود

به گزارش فرتاک ورزشی،برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز (شنبه) تیمش به خبرنگاران گفت: بازی دیروز یک افتتاحیه عالی و برد خیلی خوبی بود، یک قهرمانی جدید که خیلی به ما چسبید.

بار دیگر شخصیت یک تیم برنده را نشان دادیم
وی افزود: شرایط تیم ما به شکلی است که در هر جامی که شرکت می‌کنیم برای قهرمانی می‌جنگیم و خوشحالم که یک قهرمانی به قهرمانی‌های ما اضافه شد. با وجود مشکلاتی که تیم نفت داشت، اما دیدید بازیکن این تیم انگیزه بسیار بالایی داشتند خوشبختانه بازیکنان ما با بازی مدرنی که به نمایش گذاشتند هرگز به حریف اجازه ندادند بتواند کار خاصی انجام دهد. پرسپولیس در این بازی بار دیگر شخصیت یک تیم برنده را نشان داد و خوشحالم از اینکه توانستیم بار دیگر دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

می‌خواهیم تا قبل از بازی با الاهلی به آمادگی کامل برسیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش هنوز به آمادگی صددرصد نرسیده است، یادآور شد: طبیعی است که باید سه چهار هفته بگذرد تا ما به آمادگی مدنظرمان برسیم، اما هدف اصلی‌مان این است که قبل از بازی با الاهلی به آمادگی کامل رسیده باشیم.

هیچ‌کس در مورد پاداش قهرمانی در سوپرجام با من صحبت نکرده است
برانکو در پاسخ به این سؤال که آیا قهرمانی در سوپرجام برای آنها پاداش خاصی داشته است یا نه، عنوان کرد: من اطلاعی در این مورد ندارم. هیچ‌کس در مورد پاداش قهرمانی در سوپرجام با من صحبت نکرده است. حتی بازیکنان هم در این مورد از من سؤالی نپرسیده‌اند.

فقط می‌دانم بشار رسن بازیکن پرسپولیس است
وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرارداد بشار رسن به خاطر مصدومیت و به خواسته او با باشگاه پرسپولیس فسخ شده است، خاطرنشان کرد: خبر ندارم در چه موردی صحبت می‌کنید. از مصدومیت بشار رسن هم بی‌اطلاع هستم. صحبتی هم که می‌کنید از قول من نبوده و من چنین خواسته‌ای از باشگاه نداشته‌ام، فقط می‌دانم بشار رسن بازیکن پرسپولیس است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qlaxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساسان انصاری بزرگترین خطر برای ماست/ فرصت جشن گرفتن نداریم