تاریخ انتشار: 1396/04/31 12:06
کد خبر: 194264

آلمانی‌ها حق دارند به خاطر لغو دربی از فوتبال ایران شاکی باشند

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: از اول هم مشخص بود امکان برگزاری دربی خارج از کشور مهیا نیست.
آلمانی‌ها حق دارند به خاطر لغو دربی از فوتبال ایران شاکی باشند

به گزارش فرتاک ورزشی،پیروز قربانی در خصوص لغو دربی ۸۵ در آلمان اظهار داشت: برگزاری دیدارهای غیر رسمی بین استقلال و پرسپولیس خوب است. اما ای کاش در اولین گام سنگ بزرگ که نشانه نزدن است بر نمی داشتیم. باید اول دربی های غیر رسمی را چند بار تمرینی در همین ورزشگاه آزادی برگزار کنیم و بعد که امکانش را داشتیم پای این بازی را به خارج از مرزهای ایران باز کنیم. اما برگزار کنندگان این بازی خواستند در همین گام نخست سخت ترین کار را بکنند و یکراست هم قلب اروپا و منظم ترین کشور دنیا را نشانه گرفتند.

کاپیتان سابق استقلال گفت: خوب شد که آبروی فوتبال ما در سطح بین المللی رفت؟ نباید می گذاشتند کار به اینجا بکشد که در آلمان ورزشگاه اجاره شود، هتل رزرو شود، پرواز تهیه شود و بعد یک تیم بزند زیرش. 

وی افزود: البته ناهماهنگی بین فدراسیون و مقامات برگزار کننده این بازی هم کاملا مشهود بود. فدراسیون اصرار داشت که سوپرجام را برگزار کند و آقایان هم به فکر برگزاری دربی بودند. آن هم درست در تاریخ هایی بسیار نزدیک به هم.

قربانی در خصوص ادعای فدراسیون فوتبال آلمان و نامه نگاری به مهدی تاج اظهار داشت: آلمانی ها حق دارند از ما شاکی باشند. ما با بی نظمی و بی برنامه گی و ناهماهنگی داخلی خودمان به آنها هم ضرر زدیم و برنامه های آلمانی ها را هم به هم ریختیم. 

مدافع پیشین آبی ها در ادامه عنوان کرد: نمی دانم چطوری قرار است این اتفاق ناگوار را جبران کرده و آبروی از دست رفته فوتبال مان به خصوص مقابل آلمانی ها را اعاده کنیم. اما امیدوارم که آخرین ناهماهنگی بزرگی باشد که در فوتبال شاهد هستیم و لااقل آرزو کنم که منبعد از این شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال نباشیم. 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pk5yd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اکبرپور: امیدوارم «به‌به» و «چه‌چه»ها از استقلال در طول فصل هم ادامه داشته باشد