تاریخ انتشار: 1396/05/01 11:57
کد خبر: 194063

بیت‌سعید: مشکل مصدومیتم برطرف شد

مهاجم تیم استقلال گفت: منصوریان تیمی متشکل از بازیکنان جوان و باتجربه تشکیل داده و می‌توانم بگویم امسال یکی از بهترین سال‌های استقلال خواهد بود.
بیت‌سعید: مشکل مصدومیتم برطرف شد

به گزارش فرتاک ورزشی،حسن بیت‌سعید پس از عقد قرارداد با باشگاه استقلال گفت: امیدوارم بتوانیم امسال در کنار سایر بازیکنان استقلال،‌کادر فنی و مدیریت خوب باشگاه، سال خوبی را برای هواداران استقلال رقم بزنیم. قرارداد ما با استقلال 2 ساله است و سال دوم آن توافقی خواهد بود. در استقلال شماره 7 می‌پوشم.

وی درباره مصدومیتش هم اظهار داشت: 2 روز تمرین نکردم چون همسترینگم مشکل کوچکی داشت اما الان مشکلم حل شده و دیروز مقابل بادران بازی کردم. 

بیت‌سعید درباره شرایط استقلال هم اظهار داشت: امسال استقلال یکی از بهترین سال‌های خود را سپری خواهد کرد چراکه از نظر فنی و صداقت بین بازیکنان شرایط خیلی خوبی دارم. منصوریان تیمی از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل داده است که البته بازیکنان جوانش هم، باتجربه هستند و نمی‌شود اسم جوان روی این بازیکنان گذاشت. معتقدم که امسال یکی از بهترین سال‌های استقلال رقم خواهد خورد.

مهاجم تیم استقلال درباره دیدار این تیم مقابل نفت تهران در هفته اول و همچنین محرومیت 3 بازیکن این تیم، افزود: در مورد محرومیت بازیکنان چیزی نمی‌دانم و این موضوع در حیطه باشگاه است اما ما کار سختی در آبادان خواهیم داشت. تیم نفت ساختار خوبی دارد و همه از هوای گرم خوزستان در این فصل باخبرند. هیچ تیمی آنجا نمی‌تواند راحت بازی کند اما با همه این سختی‌ها به دنبال این هستیم نتیجه لازم را بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oj86o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبلغ قرارداد شهباززاده در نفت اعلام شد