تاریخ انتشار: 1396/05/01 14:41
کد خبر: 194027

احتمال محرومیت بازیکنان تراکتورسازی

تراکتورسازی با کمبود شدید بازیکن در فصل آینده مواجه اند زیرا از جذب بازیکنان جدید محروم شده اند.
احتمال محرومیت بازیکنان تراکتورسازی

فرتاک ورزشی:مشکلات تیم تراکتورسازی بیشتر می شود؟

ماده ۸۳ از آیین نامه انضباطی تأکید می‌کند بازیکنانی که از سوی باشگاه‌ها به تیم‌های ملی نمی‌روند حق حضور در دیدارهای باشگاه شان را نیز ندارند. اگر بازیکنان تراکتورسازی با این قانون از حضور در لیگ منع شوند مشکلات شان چندین برابر خواهد شد.
محرومیت موقت برای سه بازیکن امید استقلال که از سوی کادر فنی این تیم برای حضور در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال در قرقیزستان منع شده بودند صادر شده است.


از این‌رو فرشید اسماعیلی، امید نورافکن و سید مجید حسینی حق حضور در اولین دیدار استقلال که جمعه برگزار می‌شود را تا قبل از حضورشان در کمیته انضباطی نخواهند داشت و این محرومیت ممکن است تا دو بازی بعدی آبی پوشان نیز ادامه یابد. از این رو مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز دچار نگرانی های بزرگ شده اند که نکند همین محرومیت برای بازیکنان این تیم که از حضور در تیم امید منع شدند، تکرار شود.
تراکتوری ها با کمبود شدید بازیکن در فصل آینده مواجه اند زیرا از جذب بازیکنان جدید محروم شده اند. آنها برای تمرین با تیم نصفه و نیمه مجبور شدند علی طاهران و عارف آغاسی را به تمرینات تیم خود برگرداند.


با این حال تیم امید بدون مدافع وسط متخصص وارد مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا زیر ۲۳ سال شد. از این‌رو تراکتوری ها نیز در معرض محرومیت بابت ماده ۸۳ آیین نامه انضباطی قرار دارد. این ماده از آیین نامه انضباطی تأکید می‌کند بازیکنانی که از سوی باشگاه‌ها به تیم‌های ملی نمی‌روند حق حضور در دیدارهای باشگاه شان را نیز ندارند. اگر بازیکنان تراکتورسازی با این قانون از حضور در لیگ منع شوند مشکلات شان چندین برابر خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vepm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رویای ما در آسیا صعود با استقلال است
شیخ ویسی:از لحاظ جسمی و روحی در آمادگی کامل به سر می‌برم