تاریخ انتشار: 1396/05/02 10:32
کد خبر: 193857

از نظر مرفاوی کمیته انضباطی فقط بلد است پول بگیرد و حکم بدهد

صمد مرفاوی گفت: ما در ایران مراجعی مثل کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان را داریم ولی آنها در این سال ها چه کاری برای بازیکنان و مربیان انجام داده اند؟ کمیته انضباطی فقط بلد است پول بگیرد و حکم بدهد اما حکم های کمیته انضباطی ضمانت اجرایی ندارد.
از نظر مرفاوی کمیته انضباطی فقط بلد است پول بگیرد و حکم بدهد

مرفاوی در مورد اینکه کاوه رضایی و آندرانیک تیموریان کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان طلب هایشان از باشگاه استقلال قرار داده اند گفت: ما در ایران مراجعی مثل کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت مربیان و بازیکنان را داریم ولی آنها در این سال ها چه کاری برای بازیکنان و مربیان انجام داده اند؟ کمیته انضباطی فقط بلد است پول بگیرد و حکم بدهد اما حکم های کمیته انضباطی ضمانت اجرایی ندارد. در ضمن این را هم بگویم که آندو و کاوه به ای اف سی شکایت نکرده اند بلکه وضعیت طلب هایشان را اعلام کرده اند تا مشخص شود چه مشکلاتی وجود دارد.

مرفاوی ادامه می دهد: من هم از سال 88 طلب دارم و پولم را دریافت نکرده ام. از نظر من کار آندو و رضایی اشتباه نبوده است، وقتی آنها نمی توانند در ایران حق و حقوق خودشان را بگیرند پس باید چکار کنند؟ من معتقدم این ایرادهای بزرگ باید در فوتبال ایران برطرف شود، چه فایده ای دارد حکم کمیته انضباطی اجرا نمی شود. جالب است بدانید که من یک حکمی در دست دارم که تا الان آن را نگفته بودم. از استقلال باید چند سال پیش امتیاز کسر می شد که این حکم هنوز هم در اختیار من است.

مرفاوی می گوید: من بعد از اینکه از استقلال شکایت کردم در نهایت حکم را به سود من دادند و حتی در این حکم آمده است که استقلال باید با جریمه کسر امتیاز روبه رو شود، کسر 3 تا 6 امتیاز. این حکم مربوط به سال 90 است که حتی آقای نبی هم آن را امضا کرده است و من می توانم آن را به ای اف سی بفرستم. حتی این حکم را به آقای اسدی هم نشان دادم.

مرفاوی در ادامه حرف هایش می گوید: مگر ممکن است در فوتبال ما چنین حکمی بدهند ولی آن را اجرا نکنند؟ من حتی مالیات پولی که نگرفتم را دادم و حتی بابت شکایتم به کمیته انضباطی پول دادم اما به حقم نرسیدم. امثال من زیاد هستند که چنین حکم هایی در دست دارند اما حقشان را نگرفته اند. این واقعا ظلم است و این حق الناس است که باید رعایت شود.در فوتبال ایران دست مربی و بازیکن به جایی نمی‌رسد و شما می‌بینید که فدراسیون حرف خودش را نقض می‌کند و خیلی راحت به تیم‌های بدهکار اجازه حضور در لیگ و همچنین جذب بازیکن را می‌دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g7oxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نورافکن: استقلال جای هر بازیکنی نیست