تاریخ انتشار: 1396/05/02 16:18
کد خبر: 193780

کنایه‌ کیه‌لینی درباره عواقب جدایی جنجالی بونوچی از یوونتوس

مدافع ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس درباره نتیجه جدا شدن هم‌تیمی‌ سابقش از بانوی پیر اظهار نظر جالبی کرد.
کنایه‌ کیه‌لینی درباره عواقب جدایی جنجالی بونوچی از یوونتوس

جدا شدن ناگهانی لئوناردو بونوچی از یوونتوس برای پیوستن به میلان یکی از سوژه‌های داغ فوتبال اروپا در تابستان امسال بود. در حالی که کمتر کسی فکر می‌کرد یکی از مهره‌های کلیدی و سمبل‌های پرافتخارترین تیم ایتالیا از این تیم حتی به مقصد لیگ‌های خارجی جدا شود، او به یکی از رقبای مستقیم تیمش در سری A‌ پیوست، اتفاقی که شوک بزرگی را به هواداران یوونتوس وارد آورد و به مذاق برخی از هم‌تیمی‌هایش از جمله جورجو کیه‌لینی هم خوش نیامده است.

در واقع بعد از جدایی بونوچی شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه او از سوی بازیکنان یوونتوس به استثنای یکی دو نفر آنها طرد شده بود و اکنون اظهار نظر جدید کیه‌لینی هم این فرضیه را تقویت می‌کند.

کیه‌لینی مدعی شد که رفتن بونوچی از یوونتوس ضربه بزرگی به بانوی پیر نمی‌زند. او به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: من فکر می‌کنم که ما می‌توانیم با یک مدافع میانی دیگر هم کارمان را پیش ببریم. یووه بدون یونوچی مشکلی نخواهد داشت. من انتظار جدا شدن او و از آن مهمتر انتخاب چنین مقصدی را از او نداشتم. با همه اینها اگر همه ما در خط دفاعی آماده باشیم، نبود بونوچی برای تیم مشکلی به وجود نخواهد آورد.

کیه‌لینی ادامه داد: ما شاید هنوز به یک مدافع میانی نیاز داشته باشیم چون بارتزالی، بن‌عطیه و من باید هر از چند گاهی استراحت کنیم. به همین دلیل من فکر می‌کنم که ما با یک بازیکن دیگر هم می‌تواند کارمان را انجام دهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5yda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دل پیرو: انتظار یک خرید پر سر و صدا از یوونتوس دارم