تاریخ انتشار: 1395/05/26 13:33
کد خبر: 267457

نظر محمدی: با دو برد مغرور نمی شویم

سپیدرود رشت در هفته دوم دست به کار بزرگی زد و فجر سپاسی را در شیراز شکست داد. به همین بهانه علی نظرمحمدی به عنوان مربی برتر انتخاب شده است.
نظر محمدی: با دو برد مغرور نمی شویم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، علی نظر محمدی، سرمربی سپیدرود رشت درباره این بازی می گوید: خوشحالم که سپیدرود موفق شد تا طلسم شکست ناپذیری شیرازی ها را در برابر تیم های رشتی در خانه باطل نماید و موجب خوشحالی هزاران هوادار متعصب و وفادار سپیدرود را فراهم نماییم.

وی فزود: بازیکنانم در این بازی واقعا غیرت به خرج دادند و از جان مایه گذاشتند. ما سپیدرود هستیم و آمده ایم در فوتبال ایران حرف های تازه ای بزنیم و با تلفیق بازیکنان جوان و باتجربه، هر تیمی را به زحمت خواهیم انداخت.

وی ادامه داد: ما هرگز با این دو برد مغرور نمی شویم و در باد این پیروزی نخواهیم خوابید. بیش از نیمی تیم های حاضر در مسابقات این فصل سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. مربیان بزرگی که سال ها در لیگ برتر بودند امسال در لیگ یک حاضرند و هم چنین بازیکنان سطح اول فوتبال که اتفاقا خواهان زیادی هم در لیگ برتر داشتند.

وی افزود: من خودم سابقه سال ها حضور در سطح اول فوتبال را به عنوان بازیکن داشتم و یکی دو سالی هم در لیگ یک بودم و به جرات می گویم امسال لیگ یک بالاترین سطح کیفی و فنی را در تاریخش خواهد داشت. سپیدورد یکی از منسجم ترین تیم های امسال است اما هدف گذاری فنی ما در مرحله نخست تثبیت جایگاه سپیدرود است.

نظر محمدی در پایان گفت: نمی شود از سپیدرود گفت و از مشکلات مالی مان صحبتی نکنم. من ضمن تشکر از مدیریت باشگاه باید بگویم امسال وضعیت لجستیکی و پشتیبانی مان بسیار بهتر شده، اما شرایط مالی بازیکنان اصلا خوب نیست و مسئولان استان می خواهم که پشت تیم ریشه دار سپیدرود را خالی نکنند و مانند گذشته یاری رسان این تیم شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g6ppd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حمید کاظمی: صعود به لیگ برتر برایم بیشتر از آقای گلی اهمیت دارد