تاریخ انتشار: 1395/05/26 18:16
کد خبر: 267379

منصوریان ستاره هایش را تهدید کرد

صحبت‌های سرمربی جوان استقلال در پایان بازی با پیکان که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، حاوی یک نکته مهم بود.
منصوریان ستاره هایش را تهدید کرد

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،علیرضا منصوریان در پایان این بازی در جمع خبرنگاران قول داد که در پایان تعطیلات تیمی متفاوت روانه مسابقات کند و از آن مهمتر این بود که اعلام کرد از این به بعد تنها به بازیکنانی بازی می‌دهد که به پیراهن استقلال تعصب داشته باشند.  هرچند صحبت‌های منصوریان در حد همین چند جمله باقی ماند اما به نظر می‌رسد روی صحبت مربی آبی‌ها روی خریدهای گرانقیمت این تیم بوده است که هرگز موفق نشده‌اند نمایش خوبی در ترکیب استقلال داشته باشند.

در ابتدای فصل بازیکنانی مثل وریا غفوری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بختیار رحمانی، کاوه رضایی و فرشید باقری با کلی سروصدا با استقال قرارداد امضا کردند اما در 4 هفته ابتدایی هرگز نتوانستند نمایش خوبی از خود نشان دهند. در عوض بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی و بهنام برزای حداقل در بازی با پیکان موفق شدند با وجود هزینه‌های کمی که برای آنها شده توانایی‌های خود را به بهترین شکل نشان دهند.

شاید حرف‌های منصوریان در پایان بازی با پیکان حاوی این پیام مهم باشد که از این به بعد بازیکنان جوان استقلال فرصت بیشتری برای بازی کردن در ترکیب ثابت استقلال دارند مگر اینکه ستاره‌ها بتوانند رویه خود را تغییر دهند و توانایی‌های خود را به سرمربی آبی‌ها نشان دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dqzyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


من سرباز استقلال هستم نیمکت نشینی مهم نیست