تاریخ انتشار: 1395/05/27 00:41
کد خبر: 267318

کی روش به کمک منصوریان می آید

نتایج نگران کننده استقلال در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر، منصوریان را خیلی نگران کرده است و شاید حضور دو بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی کمک حال او شود.
کی روش به کمک منصوریان می آید

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی منصوریان و استقلال تا اینجای کار که چهار هفته از لیگ  را سپری کرده ایم، نتایج قابل قبول که چه عرض کنم، نتایج بسیار ضعیفی را بدست آورده اند.

کسب دو امتیاز از چهار بازی و بدون حتی یک پیروزی، خود گواه این مطلب است که حال و روز خوشی استقلال و منصوریان ندارند و معلوم نیست تکلیف این تیم در نهایت به کجا خواهد انجامید.

به هر حال توقف لیگ و حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی فرصتی مناسب است برای بازسازی منصوریان و استقلال تا بتوانند نقاط ضعف خود را پوشش و از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرند.

اما صرف نظر از ا این که خود منصوریان در این مدت باید چاره ای بیندیشد، آن چه که می تواند کمی او را کمک نماید، حضور دو بازیکن این تیم به نام های وریا غفوری و امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی است که شاید با تمرینات کی روش بتوانند آمادگی خود را برای حضور دوباره در لیگ بیشتر نمایند و بر همین اساس اگر بگوییم که کی روش می تواند به کمک منصوریان بیاید بیراهه نگفته ایم و زمان آن را ثابت خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlgbz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد نامطلوب استقلال در سه هفته اول، چه کسی مقصر است؟