تاریخ انتشار: 1395/05/27 09:26
کد خبر: 267284

تساوی ارزشمند روستوف در خانه آژاکس

روستوف در دیداری خارج از خانه به تساوی یک بر یک مقابل آژاکس دست پیدا کرد.
تساوی ارزشمند روستوف در خانه آژاکس

در یکی از پنج مسابقه مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های آژاکس و روستوف از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب در ورزشگاه آمستردام آرنا هلند مقابل هم قرار گرفتند که سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی دو بازیکن ایرانیِ روستوف از روی نیمکت کار را آغاز کردند.

 

آژاکس که در حضور تماشاگرانش امیدوار بود بازی رفت را با پیروزی پشت سر بگذارد در دقیقه 13 با ضربه کریستین نوبوا غافلگیر شد و دروازه‌اش را باز شده دید؛ پس از این گل تیم هلندی در صدد جبران برآمد و توانست با ضربه پنالتی‌ای که در دقیقه 37 به دست آمده بود توسط داوی کلاسن به گل برسد و از باخت نجات پیدا کند.

 

تلاش آژاکس و روستوف تا پایان نیمه اول بی‌ثمر بود و در نیمه دوم نیز هر دو تیم سعی داشتند با تغییراتی که در ترکیب‌شان ایجاد می‌کنند به گل برسند؛ سردار آزمون در دقیقه 57 جای الکساندر بوخاروف دیگر مهاجم روستوف را گرفت و 10 دقیقه بعد هم سعید عزت‌اللهی با الکساندر یوروخین تعویض شد تا هر دو بازیکن ایرانی مقابل آژاکس بازی کنند.

 

 

 

 

روستوف که با نمایش تدافعی قصد داشت در ضد حملات به گل برسد تا پایان مسابقه کار خود را به خوبی انجام داد و نگذاشت آژاکس به دومین گل دست یابد تا این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کند.

 

عزت‌اللهی در این مسابقه با جنگندگی که در میانه زمین داشت در دقیقه 74 یک اخطار هم گرفت.

 

دیدار برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته آینده(سوم شهریورماه) به میزبانی روستوف برگزار می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb87e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمون، عزت اللهی و کریمی امشب به میدان می روند