تاریخ انتشار: 1396/05/27 19:14
کد خبر: 188106

مسئولان دلیل اصلی رفتن نکونام

نکونام برای کی روش نرفت بلکه به دلیل مسئولان تیم ملی را ترک کرد.
مسئولان دلیل اصلی رفتن نکونام

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در گفت و گو با با برنامه فوتبال یک، اظهار داشت: بی دلیل نبوده که سرمربی این تیم مازندرانی شدم. تحقیق خوبی از مردم شهر بابل و خود این تیم انجام دادم. مثل دوران فوتبالم که از فوتبال پایه و پله پله بالا آمدم اکنون هم باید مربیگری را از صفر شروع کنم و اگر لیاقت داشتم به موفقیت هم می‌رسم.

وی در مورد حضور دستیار اسپانیایی‌اش در تیم خونه به خونه گفت: قرار بود او امروز بیاید اما کارهای ورودی‌اش هنوز درست نشده و فکر می‌کنم فردا یا پس فردا بیاید و در خدمت او باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد شناختش از رقابت‌های لیگ دسته یک گفت: شناخت صدرصدی ندارم اما شناخت کافی دارم. اینکه زمین‌ها و تیم‌ها چه شرایطی دارند. در لیگ یک باید همیشه با صدرصد قدرت بازی کنید و اگر یک درصد هم پایین بیایید ممکن است نتیجه نگیرید. این تیم اگر فصل گذشته یکی دو برد دیگر می‌آورد می‌توانست به لیگ برتر برسد اما این اتفاق نیفتاده و باید با تمام توان کار کنیم.

نکونام در مورد جدایی‌اش از تیم ملی گفت: اتفاق‌هایی افتاده که نتوانستم در خدمت تیم ملی باشم. زمانی که روی نیمکت تیم ملی بودم با عشق و علاقه برای موفقیت تیم ملی و پرچم کشورم تلاش می‌کردم. هیچ مشکلی با نظر کی‌روش ندارم و مقصر اصلی این مساله مسئولین هستند. از کی‌روش خیلی چیزها یاد گرفته‌ام او مقصر نیست و سرمربی تیم ملی بوده و همیشه می‌تواند بگوید یک روز نکونام باشد یک روز نباشد. کسانی که باید برای فوتبال کشورمان تصمیم بگیرند و کارهای درست برای فوتبال کشور انجام بدهند خودشان را پنهان کرده‌اند و شاید روزی در این مورد اگر نیاز بود صحبت کنم تا آنها بیایند و جواب بدهند. امیدوارم تیم ملی در جام جهانی موفق شود و امکانات فوتبال و لیگ کشورمان بهتر شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjvj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تفاوت استفاده برانکو و کی روش از طارمی

تاج فدراسیون بر سر کی روش
صحبتی کوتاه با رئیس فدراسون فوتبال