تاریخ انتشار: 1396/06/01 14:56
کد خبر: 187215

منصوریان،فاتحه استقلال را خواند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان زمانی که در یک صحنه میان زمین در حال خواندن فاتحه بود، فاتحه استقلال را می خوانده است.
منصوریان،فاتحه استقلال را خواند

رضا رجبی در گفتگو با خبرنگار درباره وضعیت این روز های استقلال اظهار داشت:تمامی اتفاقات تلخ این روز های استقلال را من از مدت ها قبل پیش بینی کرده بودم و اعلام کردم که منصوریان فلسفه مربیگری ندارد و واقعا از ناراحتی نمی دانم هم اکنون چه بگویم .

او ادامه داد:به دلیل نتایج ضعیف نمی توانم از خانه بیرون بروم چرا که هواداران استقلال بابت این باخت ها از ما پیشکسوتان سوال و جواب می کنند .جالب است که منصوریان ادعا می کند از بچگی استقلالی است پس چطور نمی بیند این همه هوادار ناراحت هستند!

مربی سابق تیم فوتبال استقلال افزود: فقط ما حالت های غیر طبیعی کنار زمین و مدام وعده و وعید تا سال 1403 و 1402 را نظاره گر بودیم .مگر مردم ما چقدر خواسته دارند که با این کار ها و حرف ها آنها را اذیت می کنیم .

رجبی بیان کرد:اصلا نظاره گر ترکیب ثابت در استقلال ،آنالیز خوب از حریف و طراحی خوب در تمرین ها  در استقلال نیستیم .فکر می کنم منصوریان زمانی که در یک صحنه میان زمین در حال خواندن فاتحه بود ،فاتحه استقلال را می خوانده است .

او عنوان کرد:بهتر است منصوریان خودش تصمیم بگیرد و استعفا دهد چون شرایط روز به روز بدتر می شود و جالب است که او از هیچ فردی هم کمک نمی گیرد و تجربه هم نشان می دهد که دستیارانش این کاره نیستند .منصوریان خودش هم در فشار است و با این شرایط برایم جای سوال است که چرا نمی رود . نمیدانم چرا منصوریان تمایل به ماندن در استقلال دارد.

رجبی با اشاره به اتفاقاتی که شب گذشته هواداران استقلال در ورزشگاه رقم زدند گفت: ما زندگی می کنیم تا قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. من هر لحظه خودم را جای منصوریان می گذارم و مطمئنا اگر جای او بودم خیلی زودتر از این ها می رفتم .

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:تمام صحبت هایم تنها به این دلیل است که کمکی کرده باشم وگرنه هیچ فکری برای رسیدن به جایگاه نداشتم. اما بودند افرادی که به ظاهر از منصوریان حمایت می کردند اما پس ذهنشان این بود که منصوریان را زمین بزنند و خودشان جای او بنشینند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orr8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دو گزینه برای جانشینی منصوریان وجود دارد