تاریخ انتشار: 1395/05/28 15:56
اختصاصی/
کد خبر: 266985

هواداران نساجی آرزوی تیم های لیگ برتری هستند/ مشکلات مالی این تیم را از صعود باز می دارد

مهدی محمدپور، مدافع فصل گذشته ماشین سازی قبل از بازی با اکسین به نساجی پیوست ولی به ناگاه قراردادش را فسخ و از این تیم شمالی جدا شد. با محمدپور تماس گرفتیم تا دلیل این کارش را جویا شویم.
هواداران نساجی آرزوی تیم های لیگ برتری هستند/ مشکلات مالی این تیم را از صعود باز می دارد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، متن کامل مصاحبه با محمد مهدی پور را در زیر می خوانید.

چه شد که به نساجی پیوستید؟

می دانستم که نساجی بیش از دو دهه است که در سطح اول فوتبال کشور حضور ندارد به همین دلیل با عشق و علاقه و با نیت کمک به این تیم و به خاطر هواداران بی شماری که دارد، انتخابش کردم. ولی در نهایت اتفاقاتی افتاد که از این تیم جدا شدم.

چه اتفاقاتی؟ 

ببینید من قبل از آمدن به نساجی با چند تیم صحبت کرده بودم ولی به دلیل مشکلات مالی با آنها به توافق نرسیدم. من ۳۰ سالم است و به دنبال رسیدن به پیراهن تیم ملی نیستم که با هر شرایطی بخواهم بازی کنم. این موضوع را هم قبل از عقد قرارداد به مدیران نساجی گفته بودم. من خیلی دوست داشتم به نساجی کمک کنم ولی حرف و عمل آنها یکی نبود. قبل از آمدنم به قایمشهر به من گفته بودند که امسال دیگر تیم مشکل مالی ندارد و پرهام تیم را برای صعود بسته است. من بازیکنی هستم که تا به حال با پنج تیم به لیگ برتر صعود کرده ام و در باقی تیم ها هم جزو مدعیان صعود بودم. در ابتدا قرار بود ۳۰ درصد قراردادم را قبل از امضا قرارداد به من بدهند تا من بتوانم برای خود خانه اجاره کرده و پول خروج از استانم را بدهم ولی گفتند چند روز دیگر می دهیم. هر روز وعده فردا را می دادند که در نهایت تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم.

به خاطر هواداران نمی توانستید صبر کنید؟

ببینید من متاهل هستم و شغل دیگری غیر از فوتبال ندارم.من با این پول باید خانه می گرفتم و خانواده ام را به قایمشهر می آوردم و همچنین پول خروج از استانم را می دادم. در ثانی از همان لحظه ورودم به قایمشهر می شنیدم که تیم با مشکل مالی روبرو است و این با آن چیزی که من شنیده بودم در تناقص بود. مطمنا می دانید که تیم در هفته اول در هتل کرج با مشکل روبرو شده بود و یا کارت بازی بازیکنان به دلیل بدهی در سازمان لیگ مانده و صادر نمی شد که رمضانی با روابطی که داشت توانست کارت ها را بگیرد. با توجه به این مشکلات تمام جوانب را در نظر گرفتم و به این نتیجه رسیدم که نه من می توانم به نساجی کمک کنم، نه نساجی به من و از این تیم جدا شدم. 

در تمرینات هم شرکت کرده بودید؟

بله، من دو روز قبل از بازی با اکسین قراردادم را ثبت کردم و با نظر کادر فنی به دلیل ناهماهنگی با بازیکنان در بازی اول در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفتم و سه روز پس از بازی با اکسین هم این تیم را ترک کرده و به تبریز بازگشتم.

چه برنامه ای برای آینده دارید؟

من قراردادم را با نساجی فسخ کردم و در حال مذاکره با تیم سابقم ماشین سازی هستم اگر با آنها به توافق نرسم فعلا استراحت می کنم.

چند روزی در تمرینات نساجی حضور داشتید، کادر فنی و بازیکنان این تیم را چگونه دیدید؟

نساجی امسال کادر فنی و بازیکنان خوب و یکدستی را جذب کرده که اگر مشکلات مالی این تیم حل شود، بدون شک جزو مدعیان صعود خواهد بود. البته این را هم بگویم که نساجی در سال گذشته هم تیم بسیار خوبی داشت و حتی از ماشین سازی هم بهتر بود ولی مشکلات مالی آنها را از صعود بازداشت. 

شما بازیکن باتجربه ای هستید، آیا به این تیم می توان امیدوار بود؟

ببینید، لیگ یک ماراتنی است که هر تیمی اگر از لحاظ مالی کم نیاورد می تواند صعود کند و می کند. الان سه هفته از لیگ می گذرد و بازیکنان هیچ دریافتی نداشتند و همچنین پاداش برد برابر نفت هم به بازیکنان پرداخت نشده است. بازیکن با هزار امید و ارزو به تیمی می رود که بتواند کسب درآمد کند. اگر اینطور پیش برود بازیکنان نهایتا ۱۰ هفته طاقت بیاورند ولی بالاخره صدایشان در می آید. به نظر من اگر مشکلات مالی نساجی ادامه دار باشد، شاید این تیم مدعی صعود باشد ولی در پایان راه کم اورده و از صعود باز می ماند.

حرفی اگر مانده بفرمایید

نساجی هواداران زیادی دارد که ارزوی بسیاری از تیم های لیگ برتری است و باید به خوبی از این پتانسیل استفاده کرد. امیدوارم روزی برسد که ارزوی مردم قایمشهر برآورده شود و نساجی را در لیگ برتر ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdp7j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تنها مربی خارجی لیگ یک، موفق ترین مربی این لیگ
اختصاصی/

2 + 16 نکته جذاب از شانزده بازی فصل شانزدهم
نکاتی که باید از لیگ جدید بدانیم

اسماعیل صمدی: محبوب سکوهای قائمشهر می شوم
بازیکن نساجی در گفگو با فرتاک؛