تاریخ انتشار: 1395/05/28 16:58
کد خبر: 266959

رویانیان و دریغ از یک عذرخواهی/ حرفهای تکراری بعد از 9 ماه!

محمد رویانیان باز هم همان حرف‌های 9 ماه قبل را می‌زند. او مدعی است بدهی پرسپولیس به ژوزه فقط 300 هزار یورو است و نمی‌داند چرا می‌گویند 6 میلیارد تومان باید به مربی پرتغالی بدهند.
رویانیان و دریغ از یک عذرخواهی/ حرفهای تکراری بعد از 9 ماه!

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، رویانیان در حالی ماه هاست روی این حرفش تکیه کرده و تکان نمی‌خورد که همه این بلاها از گور قرارداد سنگینی که او با ژوزه بسته برخاسته است؛ قراردادی که در فوتبال ایران کمتر سابقه داشته و حالا گریبان باشگاه همیشه بی‌پول پرسپولیس را گرفته است. رویانیان که بنا به دلایل واهی از چگونگی عقد این قرارداد سنگین طفره می‌رود حتی در نوع قطع همکاری با این مربی هم اشتباه کرده و حالا پرسپولیس است که تاوان اشتباهات او را می‌دهد.

وی در حالی مدعی است که ژوزه شبانه ایران را ترک کرده که به دستور خودش ژوزه را به تمرین تیم و هتل محل اقامت تیم راه نداده‌اند. رویانیان که دوست دارد همه چیز را پلیسی کند مدعی است چند نفر پشت داستان فراری دادن ژوزه بوده‌اند در حالی که همه چیز ساده و روشن به نظر می‌رسد؛ رویانیان و باشگاهش ژوزه را اخراج کرده‌اند و او هم رفته به فیفا شکایت کرده تا حق و حقوقش را بگیرد.

سردار مدعی است در این سه سال نتوانستند قضیه دفاع را خوب پیش ببرند و اگر خوب دفاع می‌کردند این حکم گریبان پرسپولیس را نمی‌گرفت اما به دنبال ریشه ماجرا نمی‌گردد؛ اینکه اصلا چرا چنین قراردادی بسته و چرا بدون مطالعه و در نظر داشتن عواقب کارش این مربی را اخراج کرده است تا چنین بلایی سر پرسپولیس نازل نکند. واقعا برای رویانیان که مسبب اصلی این ماجرا بوده عذرخواهی کردن اینقدر دشوار است؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kax8x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوش برای پرشورهای تبریز/ رفع مصدومیت سه مهره‌ی کلیدی