تاریخ انتشار: 1396/06/07 19:23
کد خبر: 186020

کری خوانی جالب کی روش برای کره ای ها

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که تیمش از بازی کردن برابر هواداران تیم ملی کره جنوبی در دیدار روز پنج شنبه ترسی ندارد.
کری خوانی  جالب کی روش برای کره ای ها

فدراسیون فوتبال کره خبر از حضور بیش از 60 هزار هوادار تیم ملی کره در استادیوم جام جهانی سئول و افزایش انرژی بازیکنان حاضر در میدان با حمایت طرفداران داده بود؛ اما سرمربی تیم ملی ایران با بیان اینکه بازیکنان تیمش با چنین فضایی آشنا هستند اذعان داشت که تیمش تحت تاثیر این جمعیت قرار نخواهد گرفت.

کی روش گفت: "فکر می کنم که بازی کردن برای ما دشوار نخواهد بود؛ زیرا ما معمولا در خانه مقابل 100 هزار نفر بازی می کنیم اما اینجا باید برابر 60 هزار هوادار به میدان برویم."

علیرغم باقی ماندن 2 بازی از مسابقات مرحله گروهی، ایران با کسب 20 امتیاز صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده و هر 4 دیدار آخر خود برابر کره جنوبی را نیز با برتری 0-1 به پایان رسانده است؛ اما با این حال، کی روش کره جنوبی را حریفی قابل احترام توصیف کرده و بازی با این تیم را باعث افتخار شاگردانش می داند.

کی روش در ادامه گفت: "زمانیکه مقابل تیمی مانند کره جنوبی بازی می کنیم، فرصت خوبی برای بهبود و یادگیری در اختیار داریم. کره جنوبی از بازیکنان، امکانات و کادر فنی بسیار خوبی برخوردار بوده و بازی کردن مقابل این تیم یک مزیت و افتخار برای ما محسوب می شود."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wambv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فیسبوکی کی روش به اوضاع اسفبار زمین تمرین ملی پوشان (عکس)