تاریخ انتشار: 1396/06/08 23:59
تیم ملی بدون استرس ؛
کد خبر: 185807

عامل برتری ایران برابر کره جنوبی

دیدار تیم های ایران و کره جنوبی از مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه امروز عصر در حالی برگزار خواهد شد که ملی پوشان ایران بدلیل صعود زود هنگام بدون استرس به مصاف رقیب دیرینه خود می روند.
عامل برتری ایران برابر کره جنوبی

،تیم ملی فوتبال ایران در نهمین دیدار از مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا عصر امروز،ساعت 14:30در ورزشگاه جام جهانی سئول مهمان تیم ملی کره جنوبی است. این دو تیم در حالی به مصاف هم میروند که شرایط نسبت به چهار سال گذشته کاملا برعکس شده و ایران مجوز جام جهانی را گرفته است و کره ای ها به دنبال فرار از ناکامی و جا ماندن از جام جهانی هستند.

سوت دیدار فردا در حالی زده خواهد شد که کره جنوبی تیم سال های گذشته نیست و مانند گذشته ما را اذیت نمیکند.ازطرفی بازیکنان ما به دلیل صعود به جام جهانی استرس و نگرانی ندارند و میتوانند بهتر بازی کنند و راحت تر به فکر تدابیر هجومی باشند. البته کره جنوبی انگیزه های زیادی برای پیروزی دارد و از تمام پتانسیل خود برای شکست تیم ملی فوتبال ایران استفاده میکند. کادر فنی تیم ملی هم مانند چهار سال قبل استرس ندارد و میتواند بهتر بازیکنان را هدایت کند.همه این مسائل باعث شده این بازی غیر قابل پیش بینی و بسیار هیجان انگیز رقم بخورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlblp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حذف کره جنوبی بدست شاگردان کی روش در سئول!