تاریخ انتشار: 1396/06/09 10:40
کد خبر: 185759

احتمال بازی حقیقی در بازی امروز کم نیست!

علیرضا حقیقی به اردوی تیم ملی بازگشته و امیدوار است مثل ۴ سال پیش به ترکیب اصلی برسد.
احتمال بازی حقیقی در بازی امروز کم نیست!

رحمان احمدی در غیاب مهدی رحمتی در ۳ بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ سنگربان تیم ملی شد و اتفاقا خوش درخشید و تیم ملی به جام جهانی صعود کرد؛ اما رحمان، در دروازه تیم ملی دوام نیاورد و کیروش علیرضا حقیقی را در برزیل فیکس کرد. حالا بیرانوند هم در ۸ بازی مرحله آخر مقدماتی بسیار خوش درخشیده و با ۸ کلین شیت، شانس بالایی برای رسیدن به چمن ورزشگاه های روسیه دارد؛ اما حالا رقیبی جدی به نام علیرضا حقیقی در اردوی تیم ملی حضور دارد.

 

حقیقی که این فصل پس از مدت ها مصدومیت در ترکیب تیم باشگاهی اش خوش درخشیده، در تمرینات تیم ملی هم نمایش های درخشانی داشته و باید دید کی روش از بین او، بیرانوند و لک کدام یک را در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد داد. از طرف دیگر رقبای جدی مثل مظاهری، اخباری و... در لیگ حضور دارند و بدون شک شانس بالایی برای حضور در اردوهای بعدی دارند.

 

احتمال بازی حقیقی در بازی امروز هم کم نیست و دروازبان سابق تیم پرسپولیس، شانس این را دارد که دروازبان فعلی سرخ ها را نیمکت نشین کند. اما مهم تر از همه برای دروازه تیم ملی این است که در دو بازی آینده هم بسته بماند تا رکورد ویژه ۱۰ بازی بدون گل خورده، باقی بماند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3knk8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای سوژه شدن لباس تمرین تیم ملی ایران!