تاریخ انتشار: 1396/06/11 09:12
کد خبر: 185442

دو اتفاق مهم برای ملی‌پوشان و کارلوس کی‌روش!

برتری پرگل مقابل سوریه برای سرمربی پرتغالی تیم ملی از اهمیت بالایی برخوردار است.
دو اتفاق مهم برای ملی‌پوشان و کارلوس کی‌روش!

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی سوریه می‌رود که بسته نگه داشتن دروازه و پیروزی در این دیدار دو اتفاق مهم برای ملی‌پوشان و کارلوس کی‌روش به شمار می‌رود.

تیم ملی فوتبال کشورمان موفق شده در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه 12 بازی بدون شکست و هزار و 108 دقیقه بدون گل خورده به مسابقات ادامه بدهد. در صورتی که تیم ایران موفق شود مقابل سوریه هم دروازه‌اش را بسته نگه دارد، به رکوردی تاریخی خواهد رسید. به این شکل که تیم ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی بدون گل خورده راهی مرحله اصلی مسابقات شده و به رکورد نیز به هزار و 198 دقیقه بدون گل خورده می‌رسد.

این موضوع از نظر حفظ رکورد اهمیت بالایی برای ملی‌پوشان و کارلوس کی‌روش خواهد داشت. از سوی دیگر تیم ملی در دیدار مقابل سوریه که اتفاقاً انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل ایران و صعود احتمالی به جام جهانی دارد، به پیروزی نیازمند است. به این دلیل که 10 آذرماه قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه در مسکو انجام خواهد شد. هدف بعدی کارلوس کی‌روش در تیم ملی صعود این تیم به مرحله دوم جام جهانی است که در صورت قرار گرفتن ایران در سید سوم قرعه‌کشی جام جهانی، مسیر تیم ملی برای رقم زدن چنین اتفاقی هموارتر خواهد شد.

سیدبندی قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی بر اساس آخرین رنکینگ فیفاست و باتوجه به اینکه دیدار ایران و سوریه آخرین بازی رسمی تیم ملی پیش از جام جهانی خواهد بود، می‌تواند نقشی تعیین‌کننده در رتبه ایران داشته باشد. از همین‌رو برتری پرگل نیز می‌تواند شانس ایران را برای صعود بیشتر در رنکینگ فیفا و قرار گرفتن در سید سوم قرعه‌کشی جام جهانی بیشتر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5p6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مثلث آتش تیم ملی سوریه را بشناسیم/ آخرین آزمون خط دفاع تیم ملی