تاریخ انتشار: 1396/06/11 12:44
کد خبر: 185415

رقابت سخت طارمی در تیم ملی

خیلی دوست داشت در چهارمین بازی متوالی باز هم نامش را در میان گلزنان تیم ملی به ثبت برساند اما در مصاف با کره جنوبی شانس با آقای گل لیگ برتر یار نبود.
رقابت سخت طارمی در تیم ملی

کارلوس کی روش بازی حساس سئول را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد تا در نیمه دوم و در لحظاتی که ایران با اخراج عزت الهی ده نفره شده بود وارد زمین شود بلکه بتواند به عنوان مهاجمی تازه نفس برای چهار بازی متوالی گلزنی کند.

طارمی که در بازی با قطر، چین و ازبکستان موفق شد سه بار برای تیم ملی گلزنی کند تا نقشی غیرقابل انکار در صعود زودهنگام ایران به جام جهانی 2018 روسیه داشته باشد این بار اما در مصاف با کره روز و دقایق چندان خوبی را سپری نکرد چون یکی دو موقعیت خوب را به سادگی از دست داد به خصوص در صحنه ای که دفع ناقص دروازه بان کره ای ها یک توپ بادآورده را نصیب این بازیکن کرد تا گلزنی کند اما از شانس بد آقای گل لیگ این موقعیت از دست رفت.

بی انصافی است بخواهیم مهدی طارمی را به خاطر نمایش نه چندان خوب برابر کره قضاوت کنیم چون این مهاجم در بازی های قبلی توانایی های خود را به رخ همگان کشیده بود و در مصاف سئول هم در شرایطی وارد زمین شد که تیم ملی ده نفره بود. با این وجود طارمی که حالا رقبای سرسخت تری در خط حمله تیم ملی دارد برای حفظ جایگاهش باید قدر تک تک دقایقی که فرصت حضور در میدان را به دست می آورد، بداند تا در آستانه جام جهانی 2018 با شوک بدی مواجه نشود.

از همین رو طارمی در صورت بازگشت به ترکیب اصلی برابر سوریه می تواند در آخرین بازی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی دوباره نام خود را در بین گلزنان قرار دهد تا با تکمیل نمایش های درخشان خود یکی از امیدهای اصلی ایران در جام جهانی روسیه 2018 باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orm6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس|طارمی در راه برگشت