تاریخ انتشار: 1396/06/15 09:23
کد خبر: 184697

درخشش زوج طلایی ایران با یک غفلت نقش بر آب شد!

زوج طارمی- آزمون در بازگشت به ترکیب اصلی تیم ملی، شبی درخشان در بازی با سوریه به ثبت رساندند؛ گرچه درخشش زوج طلایی ایران با یک غفلت نقش بر آب شد.
درخشش زوج طلایی ایران با یک غفلت نقش بر آب شد!

سردار آزمون بعد از طی کردن محرومیت یک جلسه ای مقابل کره جنوبی و مهدی طارمی بعد از یک بازی نیمکت نشینی در مصاف با سوریه به ترکیب اصلی و 11 نفره کارلوس کی روش بازگشتند و از همان شروع بازی به عنوان زوج طلایی تیم ملی نمایشی درخشان ارائه دادند.

 

هماهنگی آنها و شناخت کامل این زوج از یکدیگر باعث شد در چندین صحنه همکاری های جالب توجهی میان آنها در ساختار تهاجمی ایران صورت بگیرد؛ همکاری هایی که هر یک بوی گل می داد اما روی عجله و اضطراب حاکم بر دو نفر به خصوص سردار از دست می رفت تا تنها آه و حسرت آن بر دل طرفداران حاضر در ورزشگاه و بینندگان تلویزیونی باقی بماند.

 

با این وجود زوج آزمون – طارمی مقابل سوریه درخشان تر از چیزی ظاهر شد که پیش بینی می شد؛ تا جایی یکی از آنها (طارمی) هر دو گل ایران را ساخت و دیگری (آزمون) هر دو گل را نواخت و علاوه بر این دو گل، آنها در چند صحنه دیگر نیز دروازه سوریه را تا آستانه فروپاشی پیش بردند.

 

چه بسا اگر در دقیقه 90 مهدی طارمی باز هم در نقش سازنده ظاهر می شد تا این که خودش گل بزند، هم زمینه هت تریک سردار فراهم می شد، هم برتری ایران را قاطع تر می کرد تا با آن غفلت آخر از سوی مدافعان ایران بازی در عین تعجب به تساوی کشیده نمی شد؛ اما ... با این وجود می توان گفت حالا با این زوج طلایی می تواند کار کی روش در ساختار تهاجمی و گل زدن به هر تیمی راحت تر باشد؛ به شرطی که آزمون و طارمی همچنان خود را روی فرم نگه دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36zkl7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آزمون از آقای گل جلو زد!