تاریخ انتشار: 1396/06/15 10:25
کد خبر: 184690

باید به منصوریان فرصت داده شود!

بازیکن سابق استقلال می‌گوید که باید به منصوریان فرصت داده شود.
باید به منصوریان فرصت داده شود!

 علیرضا نیکبخت واحدی در گفت‌وگو با خبرنگار، درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به شرایط فعلی استقلال چیست، گفت: من نگران این هستم که مصدومیت‌های زیاد بازیکنان استقلال به ضرر این تیم تمام شود. وقتی در همان اول کار این قدر تعداد مصدومان بالا باشد، فکر می‌کنم در آینده این مساله مشکل ساز می‌شود. داریوش شجاعیان هم شنیدم دیروز مصدوم شده و قبلش هم که منتظری مصدوم شد. به نظرم باید بررسی شود که چرا استقلالی‌ها این قدر مصدوم می‌دهند.

 

وی در پاسخ به این سوال که به نظر او دلیل مصدومیت استقلالی‌ها چیست، بیان کرد: واقعا نمی‌دانم دلیلش چیست. من خودم وقتی که بازی می‌کردم فقط در امارات بود که با مصدومیت روبه‌رو شدم و در ایران مشکلی نداشتم. به نظرم دلیل اصلی مصدومیت‌ها به شرایط بدنی بازیکنان بر می‌گردد. این که قبلا چگونه تمرین می‌کردند و الان چگونه تمرین می‌کنند.

 

بازیکن سابق استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به اولتیماتوم هیات مدیره استقلال به علیرضا منصوریان چیست، گفت: درست است که استقلال خوب نتیجه نگرفته اما چرا به این توجه نمی‌شود که با بقیه مربیان چه کرده‌اند. یک بار به یک مربی سه سال فرصت دادند و آن مربی در سال سوم استقلال را قهرمان کرد. چرا هیات مدیره استقلال با منصوریان مثل آن مربی رفتار نمی‌کند؟ البته اعضای هیات مدیره فکر می‌کنند که حرفه‌ای شده که چنین تصمیمی گرفته‌اند. واقعا چطور به برخی سه سال فرصت می‌دادند؟ به منصوریان هم باید یک سال دیگر فرصت بدهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2r5gvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا نیکبخت جدید استقلال را بشناسید