تاریخ انتشار: 1396/06/16 08:02
کد خبر: 184528

جام حذفی با حضور بزرگان لیگ برتری

مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور روز ۱۷ شهریور با برگزاری ۵ دیدار برگزار می‌شود.
جام حذفی با حضور بزرگان لیگ برتری

مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور ۱۷ شهریور با برگزاری ۵ دیدار برگزار می‌شود.در مهم‌ترین دیدر‌های روز جمعه هفته جاری تیم فوتبال استقلال در سیرجان به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود و دیگر تیم‌ها نیز رقابت‌های خود را در شهر‌های مختلف برگزار می‌کنند.

 

استقلال تهران _گل گهر سیرجان؛ روز جمعه ساعت17:45

تیم فوتبال استقلال در حالی به مصاف تیم گل گهر سیرجان می‌رود که با ۴ امتیاز و یک گل در رده پانزدهم جدول لیگ برتر قرار دارد.

شاگردان منصوریان در رقابت‌های لیگ برتر تنها توانسته اند یک گل را به ثمر برسانند و با توجه به باخت‌های متوالی‌ای که داشته اند بر همین اساس دیدار مقابل گل گهر برای منصوریان بسیار مهم است.

بدون شک استقلالی‌ها برای پیروزی در زمین چمن مصنوعی به مصاف گل گهر سیرجان می‌روند و نکته قابل توجه این است که استقلال نیاز مبرمی به این برد دارد چرا که سرنوشت منصوریان به این بازی بستگی دارد

از طرفی تیم فوتبال استقلال در این بازی مصدومان زیادی همچون امید ابراهیمی، منتظری، میلاد زکی پور، مجید حسینی، داریوش شجاعیان و سجاد شهباززاده را در اختیار ندارد. سرور جپاروف نیز به دلیل حضور در تیم ملی کشورش از همراهی آبی‌ها باز مانده است.

در طرف مقابل تیم گل گهر سیرجان با سرمربیگری بگوویچ با ۴ بازی انجام داده توانسته ۷ امتیاز را در رقابت‌های لیگ بدست آورد. این تیم در کارنامه این فصل خود تنها یک باخت و ۵ گل زده  داشته است.

رضا درویشی، احمد حسن زاده و امین حاجی زاده سه بازیکن تیم گل گهر هستند که در دیدار مقابل استقلال تهران به دلیل مصدومیت غایب اند.

 

ذوب آهن اصفهان_ فجر سپاسی شیراز ؛ روز جمعه ساعت 18:45

تیم فوتبال ذوب آهن به سرمربیگری قلعه نویی در رقابت‌های لیگ برتر رده هفتم جدول را کسب کرده و این تیم تا پایان هفته پنجم رقابت‌ها توانسته ۶ امتیاز را به ثبت برساند.

بدون شک تیم ذوب آهن با حضور قلعه نویی عزم جدی‌ای دارد تا در رقابت‌های جام حذفی به مراحل بالاتر صعود کند.

 

در طرف مقابل تیم فجر سپاسی شیراز نیز با سرمربیگری علی کلانتری در کارنامه این فصل خود ۳ باخت و یک گل زده را ثبت کرده است. تیم فجر سپاسی شیراز با انجام ۴ بازی تنها توانسته ۳ امتیاز ا. کسب کند.

با این وجود باید دید آیا قلعه نویی می‌تواند حریف خود را از پیش رو بردارد یا خیر.

 

 اکسین البرز- سایپا تهران؛روز جمعه  ساعت 18:45

تیم فوتبال سایپا تهران این روز‌ها با سرمربیگری علی دایی وضعیت خوبی در جدول رقابت‌های لیگ برتر دارد. این تیم تا پایان هفته پنجم توانسته با کسب نتایج خوب نشان دهد که در رقابت‌های لیگ برتر جزو مدعیان قهرمانی قرار دارد.

شاگردان دایی با کسب ۱۰ امتیاز رده سوم جدول رقابت‌ها را کشب کردند و باید در دیدار جام حذفی به مصاف اکسین البرز با سرمربیگری علی لطیفی بروند.

تیم فوتبال اکسین البرز با انجام ۴ بازی توانسته ۷ امتیاز را کسب و این تیم تا به اینجا رقابت‌های لیگ ۱ باخت و ۴ گل زده را در کارنامه خود ثبت کرده است.

بدون شک رویارویی دایی و علی لطیفی در دیدار جام حذفی دیدنی است و باید دید کدام یک از مربیان موفق می‌شوند برنده این بازی باشند.

 

پارس جنوبی جم _نساجی مازندران ؛ روز جمعه ساعت 20

تیم فوتبال پارس جنوبی که تا هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر لقب شگفتی سازان را توانسته کسب کند قرار است در دیدار جام حذفی به مصاف نساجی مازندران برود.

شاگردان تارتار در رقابت‌های لیگ برتر که به خوبی هم ظاهر شده اند توانستند رده اول با ۱۳ امتیاز را کسب کنند. این تیم در جدول مسابقه‌های لیگ برتر جزو مدعیان قهرمانی است و بدون شک برای حضور در مراحل بالاتر به رقابت‌های جام حذفی پا می‌گذارد.

در طرف مقابل تیم فوتبال نساجی مازندران با سرمربیگری پاشازاده توانسته در ۴ بازی ۹ امتیاز را کسب کند و این تیم همچنین یک باخت و ۴ گل زده را نیز در کارنامه خود داراست.

بدون شک رقابت ۲ تیم پارس جنوبی جم و نساجی مازندران با سرمربیانی همچون پاشازاده و تارتار نیز دیدنی است.

 

نیروی زمینی تهران _ گل ابریشم تهران ؛ روز جمعه ساعت 17

تیم فوتبال نیروی زمینی تهران با سرمربیگری داریوش فلاوند توانسته در یک بازی ۳ امتیاز لازم را کسب و رده اول لیگ ۲ را بدست آورد.

در طرف مقابل تیم فوتبال گل ابریشم تهران نیز با سرمربیگری هادی رحمانی و کسب ۳ امتیاز رده دوم لیگ ۲ را کسب کرده که بدون شک رقابت این ۲ تیم هم با توجه به اینکه هر کدام امتیاز‌های خوبی کسب کرده اند دیدنی خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39rooe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عالیشاه و نوراللهی فعلا بازی نمی‌کنند