تاریخ انتشار: 1395/05/30 14:43
تورنمنت چهارجانبه تایلند؛
کد خبر: 266652

تساوی شاگردان ناظم‌الشریعه در اولین گام

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در تورنمنت تایلند مقابل تیم نهم جهان به تساوی 3 بر 3 رضایت داد
تساوی شاگردان ناظم‌الشریعه در اولین گام

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی،تیم ملی فوتسال ایران در نخستین بازی خود در تورنمنت چهارجانبه تایلند از ساعت 13 امروز (شنبه) در ورزشگاه بانکوک آره‌نا به مصاف قزاقستان، تیم نهم جهان رفت و در پایان به نتیجه تساوی 3 بر 3 رسید. گل‌های ایران را در این بازی فرهاد توکلی دقیقه 12، مهران عالیقدر دقیقه 13 و مهدی جاوید دقیقه 25 به ثمر رساندند.  

قزاق‌ها در این بازی ابتدا با دو گل پیش افتادند اما فرهاد توکلی و مهران عالیقدر به ترتیب در دقایق 12 و 13 برای ایران گلزنی کردند تا کار به تساوی کشیده شود. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

شاگردان ناظم‌الشریعه با آغاز نیمه دوم حملات پی در پی را روی دروازه قزاقستان ترتیب دادند و مهدی جاوید در دقیقه 25 موفق شد گل سوم ایران را به ثمر برساند. دو دقیقه بعد قزاقستان بازی را به تساوی کشاند. در ادامه تلاش دو تیم تا دقیقه پایانی بازی بی‌ثمر بود. قزاقستان در ثانیه‌های پایانی مرتکب خطای ششم شد و ایران می‌توانست توسط احمد اسماعیل پور از روی نقطه دوم پنالتی به برتری برسد اما این بازیکن این موقعیت را از دست داد تا بازی با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران فردا در دومین بازی در این تورنمنت از ساعت 15:45 به مصاف تایلند می‌رود. سومین بازی ایران نیز سه‌شنبه مقابل ژاپن خواهد بود.

تیم ملی ایران خودش را برای حضور در جام جهانی 2016 آماده می‌کند. این مسابقات از 22 شهریور به میزبانی کلمبیا آغاز خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l6jx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناظم الشریعه:‌ اسامی تیم ملی را امروز اعلام می‌کنم/ کفاشیان از برند خودش برای فوتسال خرج می‌کند