تاریخ انتشار: 1396/06/22 17:52
کد خبر: 183363

پشت پرده شایعات انتقال سردار آزمون چه بود؟

رئیس لاتزیو به طور معمول برای خرید ستاره‌های بسیار بزرگ فوتبال جهان ۱۰ میلیون یورو بیشتر خرج نمی‌کند.
پشت پرده شایعات انتقال سردار آزمون چه بود؟

ز همان اول که شایعات انتقال سردار آزمون به لاتزیو در رسانه های مختلف جهان منتشر شد. این موضوع از یک جهت بسیار عجیب بود چرا که در خبرهای منتشر شده پیشنهاداتی بالای 10 میلیون یورو از سوی بیانکوچلستی ها برای خرید ستاره ملی پوش کشورمان دیده می شد،  که به دلیل رقم درخواستی 20 میلیون یورو از سوی روبین کازان این پیشنهاد نافرجام ماند.

شکی نداریم در این که سردار آزمون بازیکن تکنیکی و تاکتیک پذیری است  و این که آینده بسیار خوبی پیش روی این ستاره ملی پوش کشورمان است، اما یک موضوع را باید قبول کرد ،کلودیو لوتیتو به مانند رئیس سابق لاتزیو سرجیو کرانیوتی دست و دل باز نیست که برای خرید ستاره های فوتبال جهان مانند هرنان کرسپو،گایزکامندیه تا، خوآن سباستین ورون،کلودیو لوپز، استفانو فیوره، یاپ استام، سینیشا میهایلویچ، دژان استانکویچ ارقامی نجومی بپردازد.

لوتیتو ،کرانیوتی  نیست که جاه طلب بوده و همیشه قصد داشته گران ترین خریدهای تاریخ نقل وانتقالات فوتبال جهان را به نام خود رقم  بزند و حتی برای خرید ریوالدو اولین پیشنهاد 100 میلیون یورویی تاریخ فوتبال را به سران سابق بارسلونا ارائه دهد.

لوتیتو در بین مدیران موفق اروپایی به خسیس ترین مدیر باشگاهی فوتبال و حتی اسکروچ مشهور است چرا که  او تعهد داد تا ولخرجی های بیانکوچلستی ها را در اواخر دهه 1990 و اوایل 2000  تا سال 2024 جبران کند و هر سال باید بخشی از بدهی ها را جبران کند، چرا که در غیر این صورت فیروزه ای پوشان رمی اکنون به مانند پارما ورشکسته می شدند.

به همین بهانه نگاهی به خریدهای لاتزیو می اندازیم  و می بینیم که چیرو ایموبیله مهاجم ثابت و موفق تیم ملی ایتالیا که اکنون آقای گل رقابت های سری آ است و یک تنه در عرض کمتر از 20 دقیقه برابر آث میلان در هفته ای که گذشت هت تریک کرد را لوتیتو با رقم 8 میلون و پانصد و ده هزار یورو از سویا به خدمت گرفته یا ستاره بزرگی چون نانی پرتغالی را با رقم 5 میلیون یورو به عضویت بیانکوچلستی ها درآمده است.

براساس این گزارش حتی استفان ده فزری مدافع ثابت تیم ملی هلند که در جام جهانی 2014 جز فهرست تیم منتخب یازده نفره این رقابت ها بود، با رقم 6 میلیون وسیصد هزاریورو از فاینورد به لاتزیو پیوست.

لوکاس لیوا ستاره مشهور برزیلی از لیورپول با رقم 5 میلیون و 130 هزار یورو به لاتزیو پیوست و آنتونیو کاندروا با رقم تنها 3 میلیون یورو از اودینزه به لاتزیو آمد.

باید قبول کرد که لوتیتو مدیری است که برای خرید ستاره های بزرگ خرجی به آن صورت نمی کند، اما برای فروش آن ها مانند کاندروا، لوکاس بیلیاو کیتا و ده ها ستاره دیگر رقمی بیش از 30 میلیون یورو مطالبه می کند.

یکی از دلایل شایعات انتقال سردار آزمون به لاتزیو آن هم با رقمی بیش از 13 میلیون یورو که نسبت به این خریدهایی که گفته شد بسیار عجیب است همان طور که در رسانه های ایتالیایی گفته شد می تواند برای افزایش طرفداران فیروزه ای پوش رمی در سطح آسیا باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2orxbq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لاتزیو 43 میلیارد تومان برای مسی ایران خرج می کند
اخبار ضد ونقیض رسانه های ایرانی و خارجی درباره آینده سردار؛