تاریخ انتشار: 1395/05/30 17:40
کد خبر: 266586

ابراهیم‌زاده: می‌توانستم رضاییان را از راه‌آهن ببرم

منصور ابراهیم زاده معتقد است انتظارات مردم کرمان از دو تیم مس کرمان و گل‌گهر سیرجان قابل مقایسه نیست.
ابراهیم‌زاده: می‌توانستم رضاییان را از راه‌آهن ببرم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،سرمربی مس کرمان در مورد بازی روز گذشته این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان گفتگو کرده است.

فرصت‌سوزی‌ها به ضرر خودمان تمام می‌شود

از نتیجه بازی راضی نیستم. بچه ها تلاش خودشان را کردند و این فرصت‌سوزی‌های ما به ضرر خودمان است. باید از این فرصت‌سوزی‌ها درس بگیریم. ولی در مجموع فوتبال قابل قبولی داشتیم و هر چی پیش برویم بهتر می‌شویم. تیم گل‌گهر هم تیم خیلی خوبی بود که نتایج خوبی گرفته و بسیاری از بازیکنان این تیم، فصل گذشته در تیم مس بودند و تیم خوبی را شکل دادند.

 

انتظارات مردم از مس زیاد است

جایگاه مس کرمان و گل گهر سیرجان در فوتبال کرمان متفاوت است. انتظار مردم از مس کرمان بالاتر است. تیم ما فشار زیادی را تحمل می‌کند، چون تیم مس کرمان سابقه حضور در مسابقات آسیایی و صعود به مرحله دوم را هم دارد، انتظارات از این تیم بالا رفته ولی تیمی که ما در حال ساخت آن هستیم آینده روشنی دارد.

 

صالحی با مدیرت قضاوت کرد

آقای صالحی به عنوان یکی از با تجربه‌های داوری ایران بازی را خوب قضاوت کردند. نسبت به داور قبلی ما در دیدار مقابل ایران جوان بوشهر داوری خیلی بهتر بود. داوران با تجربه‌ای مثل زرگرو صالحی با مدیریت خود قضاوت می‌کنند.

 

می‌شد سهمیه 2.5 برای صعود از لیگ آزادگان در نظر گرفت

شرایط لیگ یک برای صعود دو تیم از میان 18 تیم واقعا سخت‌گیرانه است. سال قبل که لیگ 20 تیمی بود سه تیم سقوط و صعود می‌کردند. حداقل می‌شد سهمیه را 2.5 در نظر گرفت. اگر لیگ برتر و لیگ آزادگان هر دو 16 تیم بودند این تصمیم درست بود ولی الان شرایط مساوی نیست.

 

تغییرات ما سال‌های آتی جواب می‌دهد

تماشاگران کرمانی خیلی خوب از ما حمایت می‌کنند، چون تفاوت‌های ایجاد شده را احساس می‌کنند. اگر نگرانی هم در تیم ما وجود دارد نگرانی از فرصت‌سوزی‌هایی است که داریم. تغییراتی در تیم‌ها ایجاد کردیم که در سال‌های آینده جواب خواهد داد.

وی ادامه داد: امسال سیاست‌های باشگاه بر این بود که بیشتر بازیکن تاثیرگذار در تیم داشته باشم تا بازیکن گران‌قیمت؛ تعداد نفرات ما از نظر هزینه خیلی کمتر شده است. بخش فنی هم به من مربوط می‌شود که با ترکیبی از جوانان با تجربه سعی کردم که سرمایه خوبی برای باشگاه برای آینده به جا بگذاریم.

 

علی علیپور و رامین رضاییان را من به راه‌آهن بردم

در سال‌های قبل بیشتر مربیان با قرارداد یکساله به تیم مس آمده‌اند و بازیکنان هم قرارداد کوتاه‌مدتی دارند. به عنوان مثال مجتبی حق‌دوست در چند سال گذشته همیشه همراه اکبرمیثاقیان بوده است. ولی من خودم وقتی از تیمی می‌روم بازیکنی را همراه خودم نمی‌برم. من علی علیپور و رامین رضاییان را به راه‌آهن بردم و وقتی جدا شدم می‌توانستم رضاییان را با خودم ببرم، ولی اینکار را نکردم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nexeo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روز خوب رامین رضاییان با شماره 6/ عکس