تاریخ انتشار: 1395/05/31 15:09
کد خبر: 266378

چالش جدید پرسپولیس/ این چالش را طاهری چگونه رد خواهد داد

پرسپولیس خواسته یا ناخواسته وارد یک چالش بزرگی شده که برای رهایی از آن فقط و فقط باید حاشیه ها و ارثیه گذشتگان را صاف کرد در غیر این صورت همین ارثی که اکنون هدیه شده به سرخپوشان برای ورود آنها به دردسرهای عظیم کافی است.
چالش جدید پرسپولیس/ این چالش را طاهری چگونه رد خواهد داد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، ارثیه ای که به پرسپولیس رسیده مشتی بدهی به افرادی است که نه تنها در زمان حضور شان دردی از این باشگاه دوا نکردند که پیراهن این تیم را با پول های کلان به راحتی معامله و معاوضه کردند.

آنها کالاهای نامرغوب با قیمت های چند برابر به پرسپولیس آوردند و یک قرارداد دنباله دار هم بستند تا همانند قرارداد ترکمانچای هر زمان اراده کنند بتوانند بخشی از پرسپولیس را جدا کنند. این قرارداد (بدهی 6 میلیاردی به ژوزه) هر چه زودتر مختومه شود به نفع پرسپولیس است چرا که در صورت کش دار شدن تمرکز و آرامش برانکو و تیمش به هم می‌خورد.

حیف است این پرسپولیس که روح تازه ای به کالبد بی‌حس و حال فوتبال ایران داده است دچار چالشی شود که هیچ ارتباطی با تیم امروزی ندارد . در همین حال تعجب ما از سکوت برانکو در قبال ارثیه ای است که در دوره مربیگری وی دارند برای آیندگان برجای می‌گذارند و این مهم از مردی کاربلد و اخلاق گرا بعید است و از برانکو تقاضا می‌کنیم یک بار برای همیشه تکلیف این دو اوکراینی را روشن کند. اگر چنین نکند بعدها به عنوان برگی سیاه در کارنامه پروفسور گنجانده خواهد شد و شبیه همانی می‌شود که زمان رویانیان برای امروزی ها به ارث گذاشته شد.

روز اولی که ژوزه به ایران آمد هر چه گفتیم که با چه مبلغی آمده و با چه رزومه ای پیرمرد فاقد کارنامه روشن را به ایران آورده اید کسی پاسخگو نبود . می گفتند نصف قیمت مربیان ایرانی است ولی حالا معلوم شده که دست های آلوده‌ای پشت قضیه بوده تا این مربی را به پرسپولیس بیاورند و به محض اینکه رفتنی شد یک پرونده در فیفا به جمع پرونده‌های قبلی پرسپولیس اضافه کنند.

جالبه که تعمدی بودن محکومیت پرسپولیس در قبال ژوزه را کسانی که باعث حضور وی در ایران شده اند می دانستند و گذاشتند این داستان مشمول مرور زمان شود تا امروز 6 میلیارد تومان به اضافه امتیازاتی که در نظر گرفته‌اند از پرسپولیس کسر شود.

این کار قطعا باید قطع شود و ادامه این کار کاملا به ضرر پرسپولیس است. هم آرامش سرخپوشان به هم می‌خورد و آنها را از ادامه راه خوبی که آغاز کرده اند باز می‌دارد و هم اینکه هر روز بر این مبلغ جریمه افزوده خواهد شد. برای جلوگیری از تکرار اتفاقات مشابه باز هم تاکید می کنیم همین امروز تکلیف نهایی این دو اوکراینی را باشگاه پرسپولیس  روشن کند.

اگر روشن نکند این سکوت در قبال بازیکنانی که هنوز هم پا به توپ نشده اند تا بدانیم که فوتبالیست هستند یا از رشته دیگری به فوتبال آمده اند ادامه یابد معلوم است که خود برانکو ، مدیریت باشگاه و در نهایت دستگاه ورزش نقش دارند. اینها را می‌گوییم تا فردا نگویند که چرا نگفتید و متاسفانه آنچه در تصور من و شما است به مراتب وحشتناک‌تر از چیزی است که تصورش را می‌کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo5ae

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دروازبان اوکراینی مدنظر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حاضر شد.+ عکس