تاریخ انتشار: 1395/05/31 23:32
کد خبر: 266254

تلاش لیگ یکی بازهم بی نتیجه ماند/ سازمان لیگ حرف آخر را زد

به رغم اعتراض رسمی باشگاه های دسته اولی به اعلام سازمان لیگ برتر مبنی بر اینکه در پایان فصل تنها دو تیم به لیگ برتر صعود خواهند کرد در محتوای این مصوبه تغییری ایجاد نخواهد شد.
تلاش لیگ یکی بازهم بی نتیجه ماند/ سازمان لیگ حرف آخر را زد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، چهارشنبه هفته پیش و در نشست اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ برتر که پیش از برگزاری هفته سوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برگزار می شد، به طور رسمی اعلام شد مصوبه قبلی در ارتباط با صعود و سقوط بدون تغییر اجرایی خواهد شد و بر این اساس در پایان فصل جاری تیم های اول و دوم به طور مستقیم از دسته اول به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.

بعد از این اعلام تیم های دسته اولی به طور رسمی اعتراض خود را به سازمان لیگ برتر اعلام کردند اما با وجود همه اعتراضات تغییری در مصوبه شکل نخواهد گرفت و عینا اجراء خواهد شد.

سازمان لیگ برتر می گوید این مصوبه یک سال پیش به تایید اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده است و نباید پیش از اجراء دستخوش تغییر شود اما تیم های دسته اولی می گویند از آنجایی که لیگ یک با حضور 18 تیم و لیگ برتر با حضور 16 تیم برگزار می شود صعود دو تیم از لیگ یک به لیگ برتر عادلانه نیست./ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo5md

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتبال شمال و احیایی دوباره

دست شطرنج‌بازان ایرانی به مدال نرسید
رقابت های قهرمانی شطرنج جوانان جهان؛