تاریخ انتشار: 1395/05/31 23:38
سرمربی استقلال اهواز؛
کد خبر: 266253

فرزانه: بازیکنان خوبی در اختیار داریم/ کمی فرصت نیاز دارم

سرمربی تیم استقلال اهواز می‌گوید که این تیم برای موفقیت و کسب نتیجه به زمان نیاز دارد.
فرزانه: بازیکنان خوبی در اختیار داریم/ کمی فرصت نیاز دارم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، حمیدرضا فرزانه درباره دیدار استقلال اهواز مقابل اکسی البرز گفت: شرایط خوبی را در این بازی نداشتیم ولی من دو روز مانده به لیگ آزادگان تیم را تحویل گرفتم و از 28 بازیکنی که انتخاب کردم 15 بازیکن آن تستی هستند و هنوز هیچ دریافتی نداشتیم.

وی ادامه داد: باشگاه از همان ابتدا به من گفت تا هفته چهارم هیچ انتظاری ندارد و من برای بازی با فولاد یزد خیلی امید به 3 امتیاز دارم. در بازی مقابل اکسین هم گل اول را دریافت کردیم و وقتی در در لیگ یک گل می‌خورید شرایط خیلی سخت می‌شود.

سرمربی استقلال اهواز در مورد قرارداد بازیکنان این تیم عنوان کرد: قرارداد تمام بازیکنان ما اندازه‌ی یک بازیکن لیگ برتری هم نیست و کل تیم با 500 میلیون بسته شده است.

حمیدرضا در مورد هواداران تیم استقلال اهواز ادامه داد: مردم کمی حوصله کنند و صبر داشته باشند.تیم جوانی داریم و نیاز به زمان داریم تا شرایط را به سود خودمان برگردانیم. ما در سه بازی گذشته مقابل تیم‌های قدرتمندی قرار گرفتیم که 3 ماه قبل از آغاز بازی‌ها تمرینات خود را شروع کرده بودند و از نظر مالی هم شرایط مناسبی دارند. من چند بازیکن جوان را به تیم اضافه کردم که با چند بازی می‌توانند به تیم‌های لیگ برتری راه یابند./ورزش سه

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2anave

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دومین بازی خانگی استقلال اهواز نیز بدون تماشاگر اعلام شد