تاریخ انتشار: 1396/07/14 18:00
کد خبر: 179530

صحبت های جالب سامان قدوس بعد از اولین بازی برای تیم ملی

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: می‌خواهم در کنار تیم ملی باشم و برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.
صحبت های جالب سامان قدوس بعد از اولین بازی برای تیم ملی

و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سامان قدوس، بازیکن تیم ملی فوتبال، گفت: می‌خواهم در کنار تیم ملی باشم و برای موفقیت این تیم تلاش می کنم.

سامان قدوس که اولین بازی بین المللی خود را با تیم ملی برابر توگو انجام داد، درباره این دیدار گفت: اولین بازی برابر توگو، بسیار خوب بود. ملی پوشان ایران آماده بود ودر واقع با هماهنگی در این دیدار به پیروزی رسیدند که این امر نشان از تلاشهایی است که در تمام این سالها صورت گرفته شده است.

وی افزود:حداکثر سعی خود را به کار می گیرم و خیلی خوشحالم که اولین بازی خود را برای ایران انجام دادم . از آمادگی مناسبی بهره می برم و امیدوارم که مثمر ثمر باشم. معتقدم که زمانی که برای نخستین بار وارد یک تیم می شوی و بازی می کنی، کار سختی است و خوشحالم که توانستم خود را با شرایط وفق دهم.

قدوس درباره دیدار برابر روسیه گفت: بازی برابر این تیم سخت است اما می رویم تا نتیجه مطلوبی کسب کنیم. برای بهتر شدن در جام جهانی نیازمند بازیهای متعددی هستیم. هم اکنون مسابقات آماده سازی مهمی را پیش رو داریم.

وی درپایان درباره این سوال که، ازاینکه در ایران و در جمع ملی پوشان هستی چه احساسی داری گفت: انتخاب من تیم ملی فوتبال بوده و از این انتخاب خوشحال هستم.در تیم ملی برخورد بازیکنان بسیار با من خوب بوده و از رفتار بسیار خوبشان تشکر می کنم. بازیکنان و تمامی افرادی که در تیم هستند با من رفتار مناسبی داشته و مرا مورد استقبال قرار دادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwl69

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حالا متوجه شدید کی‌روش بزرگتر است؟

 کروز: درهای تیم ملی برای آنهایی که شایستگی دارند، باز است
بازیکنان ما مستحق پیروزی مقابل توگو بودند