تاریخ انتشار: 1395/06/01 09:52
کد خبر: 266218

اظهارات زیدان پس از اولین پیروزی در لالیگا

سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی تیمش در ورزشگاه آنوئتا، کار گروهی مردانش را ستود و تمجید ویژه‌ای از دو گلزن کهکشانی‌ها در این بازی داشت.
اظهارات زیدان پس از اولین پیروزی در لالیگا

زین‌الدین زیدان اولین پیروزی خود را در اولین فصلی که از ابتدای آن مربیگری در لالیگا را تجربه می‌کند، به‌دست آورد، زمانی که شاگردانش در خانه رئال سوسیه‌داد با نتیجه 3 بر صفر پیروز شدند.

رئال مادرید با گل‌های گرث بیل و آسنسیو در اولین بازی خود در فصل 17-2016 لالیگا یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه کسب کرد تا گام اول برای پایان دادن به انتظار پنج ساله‌اش جهت فتح لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا را محکم بردارد.

زین‌الدین زیدان پس از این بازی اظهار داشت: می‌دانستیم بازی در آنوئتا کار سختی است، اما با این حال بازی خوبی را از همان ابتدای کار انجام دادیم. البته در مقاطعی از بازی هم مشکلاتی داشتیم. برای ما داشتن چنین شروعی در لیگ بسیار مهم بود.

زیزو در پاسخ به این سؤال که چه چیزی بیش از همه او را خوشحال کرده است، گفت: اینکه بازیکنانم مانند یک تیم کار کردند. همه آنها نقش بزرگی ایفا کردند. ما با هم حمله و با هم دفاع می‌کردیم. جنگیدن برای تک‌تک توپ‌ها همان راهی است که شما می‌توانید به اهداف‌تان برسید. ما باید شروع خوبی می‌داشتیم و طبق معمول در ابتدای کار مستعد به دردسر افتادن بودیم.

سرمربی کهکشانی‌ها در تمجید از آسنسیو، گلزن 20 ساله تیمش هم تأکید کرد: من باید درباره او تصمیم‌گیری می‌کردم و در نهایت به این نتیجه رسیدم که بهتر است از ابتدا به میدان برود و او هم کارش را به‌خوبی انجام داد، مثل ایسکو و خامس. انتخاب 11 بازیکن ترکیب اصلی تیم برای من کار مشکلی است. به‌هر حال ما سه امتیاز بسیار مهم را از تیمی که بازی در خانه‌اش بسیار سخت است، گرفتیم. آسنسیو بازی‌ فوق‌العاده‌ای انجام داد، همین‌طور متئو کواچیچ و سایرین. چیزی که اهمیت دارد کار گروهی تیم ماست و اینکه موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم.

وضعیت کلی رئال‌ مادرید در آغاز فصل، موضوع دیگری بود که ستاره پیشین این تیم به آن اشاره کرد. وی عنوان کرد: من دارم تلاش می‌کنم مطمئن شوم که تمام بازیکنانم در این تیم احساس مهم بودن می‌کنند. تیم من پر از بازیکنان باکیفیت است و همه آنها کارشان را به شیوه‌ای استثنایی خوب انجام می‌دهند، نه فقط در حمله بلکه در دفاع هم همین‌طور است. ما به حریفان‌مان اجازه خلق موقعیت‌های گلزنی فراوانی را نمی‌دهیم و در این بازی کلین شیت کردیم.

زیدان در پایان به تمجید از بیل، زننده دو گل رئال مادرید پرداخت که به خوبی توانست خلاء کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را پر کند.

او گفت: از عملکرد بیل راضی‌ام، به‌خصوص که او هنوز از نظر آمادگی جسمانی در شرایط ایده‌آلی قرار نداشت. پیش‌بینی اینکه او در این بازی چه عملکردی خواهد داشت، سخت بود. او بهترین شروع ممکن را داشت و یک گل زودهنگام هم زد. آنوئتا زمین سختی برای بازی کردن است و اگر در همان ابتدا شروع به موقعیت‌سازی نکنی دیگر هرگز نخواهی توانست موقعیت‌های بسیاری به‌دست آوری. بیل گفته بود که امسال برایش سال مهمی خواهد بود و تا الان نشان داده که حرفش درست بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlz8w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رئال : کواچیچ فروشی نیست