تاریخ انتشار: 1395/06/01 10:05
کد خبر: 266217

توماس توخل: گوتسه در بازی جام حذفی حضور نخواهد داشت

توماس توخل قبل از بازی اول خود در جام حذفی این فصل مقابل آینتراخت ترایر، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
توماس توخل: گوتسه در بازی جام حذفی حضور نخواهد داشت

نایب قهرمان فصل قبل جام حذفی فوتبال آلمان در اولین بازی خود از مرحله یک سی و دوم این فصل دی اف بی پوکال باید به مصاف تیم آینتراخت ترایر برود.

به نقل از سایت رسمی دورتموند، توماس توخل از عدم حضور ماریو گوتسه در این دیدار خبر می دهد و از بازیکنی که شایعات زیادی در این چند روزه پیرامون خروجش از وستفالن به گوش می رسد به عنوان جانشین گوتسه نام می برد:

ماریو گوتسه بعد از تمرینات صبح یکشنبه به ما خبر داد که یک مشکل جزئی عظلانی داد که بهترین توصیف برای آن گرفتگی عظلانی است. برای احتیاط تصمیم گرفتیم که وی با در بازی مقابل ترایر حضور نداشته باشد. او در هفته گذشته بسیار سخت کار کرده است. کریستین پولیسیچ جانشین او در ترکیب می شود.

توخل تصمیم ندارد که در مورد مارکو رویس هیچ ریسکی را انجام دهد:

احتیاط از اولویت بسیار بالایی برخوردار است. از آن جایی که ما روز شماری برای بازگشت وی نمی کنیم و نمی خواهیم که زمان مشخصی برای حضور دوباره او در تمرینات گروهی اعلام کنیم، تنها اعلام می کنم که مارکو زمانی بر می گردد که بتواند. اگر همچنان خطری او را تهدید کند، ترجیح می دهیم عقب نشینی کنیم. در این صورت زمان بازگشتش را به چند روز دیرتر موکول می کنیم.

وی همچنین در مورد تمریناتی که در هفته اخیر داشته اند و بازی مقابل تیم دسته چهارمی آینتراخت ترایر گفت:

از عملکردی که بازیکنان در تمرینات هفته اخیر از خود نشان داده اند بسیار راضیم. در جو فوق العاده ای تمرین کرده ایم. سطح تیم به طور ثابت در حال بالا رفتن است که پایه این سطح، بازی سوپرکاپ بود. می خواهیم که همچنان به پیشرفت ادامه دهیم.

سعی خواهیم کرد که بازی و رفتار تیم ترایر را بخوانیم. ترایر می تواند بسیار منسجم دفاع کند و هیچ فشاری روی آن ها برای این بازی نخواهد بود. با این حال من به تیمم اطمینان کامل دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkx7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بایرن مونیخ- دورتموند/ سوپر کاپ هیجان انگیز