تاریخ انتشار: 1396/07/15 12:23
کد خبر: 179434

شفر حرف اول و آخر را در انتخاب دستیارانش می‌زند

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: مربیگری در استقلال برای فرهاد مجیدی زود است چون ممکن است آن مشکلی که برای منصوریان به وجود آمد برای او تکرار شود.
 شفر حرف اول و آخر را در انتخاب دستیارانش می‌زند

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به انتقاداتی که از انتخاب دین‌محمدی و طاهری به‌ عنوان دستیار شفر می‌شود اظهار داشت: باید دید چه کسانی این انتقادات را مطرح می‌کنند. این افراد هم رزومه خوبی در زمان بازیگریشان داشتند و هم سابقه خوبی در زمان مربی‌گریشان دارند. کمیته فنی باشگاه استقلال چندین گزینه را بررسی کرد که به این انتخاب‌ها رسید.

وی افزود: برای انتخاب ملاک تنها بحث فنی نیست و آیتم اخلاق‌مداری نیز در اولویت قرار دارد و باید کسی که روی نیمکت استقلال می‌نشیند در حد نیمکت این تیم بزرگ باشد. اگر بهترین‌ها هم انتخاب می‌شدند این انتقادات مطرح بود.

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد اینکه به نظر می‌رسد خود شفر هم انتخاب طاهری و دین‌محمدی را قبول نکرده، اضافه کرد: ما دیروز جلسه دو ساعته خوبی با شفر داشتیم که او حرف‌های منطقی مطرح می‌کرد. او زمان خواست تا برود و روی این گزینه‌ها و رزومه آنها تحقیق کند. هدف همه حمایت از استقلال است تا به روزهای خوبش برسد. ما این نفرات را به شفر پیشنهاد دادیم و اگر او نخواست به سراغ گزینه‌های دیگر خواهیم رفت. حرف اول و آخر را در این مورد شفر می‌زند.

نوری در مورد اینکه فرهاد مجیدی انتخاب شفر است، تصریح کرد: شفر اصلاً از این موضوع خبر ندارد چه کسی داستان را مطرح کرده مجیدی در اواخر زمان بازیگریش با من هم‌بازی بوده و من شناخت کامل از او دارم. منصوریان هم این محبوبیت را داشت و هواداران به او احترام زیادی قائل بودند. نیمکت استقلال به اعتقاد من برای مجیدی زود است و او باید برود و جاهای دیگر شروع کند و سپس به استقلال بیاید.

وی خاطرنشان کرد: استقلال با فرهاد و یا بدون فرهاد مجیدی باید اوج بگیرد همان‌طور که گفتم در مورد انتخاب دستیار شفر حرف اول و آخر را می‌زند. این‌طور نبوده که شفر مخالف حضور دین‌محمدی و طاهری در کادر فنی‌اش باشد او فقط زمان خواست تا برود و مطالعه کند. چرا که حق تصمیم‌گیری دارد  اگر جواب او منفی بود کمیته فنی گزینه‌های دیگر را انتخاب خواهد کرد. مهم‌ترین موضوع در حال حاضر آرامش تیم است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در مورد اینکه طاهری در مدرسه فوتبال مهدی رحمتی مشغول به کار است و این موضوع شائبه‌هایی را به‌وجود آورده، تصریح کرد: این مسائل اصلاً ارتباطی با یکدیگر ندارد و دلیل نمی‌شود که چون این دو در مدرسه فوتبالی با هم همکار هستند در باشگاه استقلال هم ارتباطی میان این دو وجود داشته باشد.

نوری در مورد بازگشت جباری به استقلال نیز تصریح کرد: در مورد جباری نیز شفر باید تصمیم‌گیری کند و اگر او به حضور جباری نیاز داشت سپس در این‌باره صحبت مطرح می‌شود صلاح تیم باید در این میان مشخص شود.

وی در پایان تأکید کرد: استقلال در حال حاضر احتیاج به آرامش دارد و از پیشکسوتان می‌خواهیم که اتحاد داشته باشند تا استقلال به اوج برسد و دنبال پست و مقام نباشند تا آرامش تیم بهم نخورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrarl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبرهای خوبی برای آبی ها در راه است

 تازه‌ترین احتمال در مورد اسطوره استقلال پس از عدم معرفی به‌عنوان دستیار شفر
فرهاد مجیدی وارد بدنه مدیریتی باشگاه استقلال می‌شود؟