تاریخ انتشار: 1396/07/19 12:35
کد خبر: 178768

چندنکته از بازی ایران با روسیه

چندنکته از بازی ایران با روسیه

بازی مقابل میزبان جام جهانی یکی از بهترین بازیهای تدارکاتی تیم ما در این سالها بوده است ، بهترین از این نظر که بازی مقابل تیمهای درجه دو جهان عیار فوتبال مارا نشان می دهد. تکلیف تیم ما مقابل ابرقدرتها مشخص است : بازی واکنشی و کنترل بازی . اما مقابل تیمهایی نظیر روسیه ما معمولا برای بردن مشکل داریم .برای صعود از گروهمان در جام جهانی باید متوسطها را ببریم و برای بردن مقابل این گونه تیمها باید تغییر تاکتیک داشته باشیم .

ترکیب تیم ملی به جز یک سوم تهاجمی که متغیراست تقریبا مشخص است .هدف کیروش در بازیهای تدارکاتی پیداکردن چهار پنج نفر اخر لیست بیست وسه نفره است .استفاده از نفرات جدیدی مانند ایمانی ، عبدالله زاده ، قدوس ، کاوه،چشمی و... انتخاب ذخیره هاست .

غیبت اجباری میلادمحمدی باعث شد احسان حاج صفی بعداز مدتها در دفاع چپ به کار گرفته شود.احسان هرچقدر در خط هافبک بازیکن توانمندی است در دفاع چپ ضعفهای اشکاری دارد.احسان سختگیریهای یک مدافع چپ کلاسیک را ندارد.او در خط میانی توانش چند برابر می شود.

مهدی طارمی لقمه ای را برای سردار اماده کرد که هضمش بسیار راحت بود. طارمی با قدرت بدنی بالا و پابه توپ فوق العاده مهمترین نفر برای ضدحملات برق آسای ماست .


نویسنده: پیمان خنافری


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5bxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فیفا اجازه بازی کردن را به مهدی طارمی داد