تاریخ انتشار: 1396/07/22 23:35
هفته هفتم سوپر لیگ یونان
کد خبر: 178177

المپیاکوس برنده نبرد لژیونرهای ایرانی / دبل انصاری‌فرد و گلزنی شجاعی

تیم المپیاکوس به لطف درخشش مهاجم ایرانی‌اش دربی شهر آتن برابر پانیونیوس را با پیروزی به پایان رساند.
المپیاکوس برنده نبرد لژیونرهای ایرانی / دبل انصاری‌فرد و گلزنی شجاعی

، تیم‌های پانیونیوس و المپیاکوس امشب (شنبه) در چارچوب هفته هفتم سوپر لیگ یونان در ورزشگاه نیوزامیرنای شهر آتن برابر هم صف‌آرایی کردند. این دیدار مهیج که به نوعی نبرد لژیونرهای ایرانی سوپر لیگ یونان بود با پیروزی 4 بر 3 تیم میهمان یعنی المپیاکوس پایان یافت.

تیم پانیونیوس ابتدا در دقیقه 3 توسط اسپیریدونوویچ به گل رسید اما پاپه آبو، مدافع سنگالی المپیاکوس در دقیقه 20 این گل را جبران کرد. در ادامه تیم المپیاکوس با درخشش کریم انصاری‌فرد به 2 گل دیگر دست یافت. این مهاجم ایرانی در دقایق 37 و 45 دروازه تیم سابقش یعنی پانیونیوس را باز کرد تا نیمه‌اول با نتیجه 3 بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه‌دوم تیم پانیونیوس که نمی‌خواست بازنده بازی خانگی باشد شکل تهاجمی به خود گرفت و توانست تا دقیقه 85 گل‌های خورده را جبران کند. مسعود شجاعی در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی زننده گل دوم پانیونیوسی‌ها بود و دورمیشای نیز 3 دقیقه گل تساوی‌بخش را وارد دروازه المپیاکوس کرد.

تساوی 3 بر 3 پایان کار نبود و فورتونیس در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی گل چهارم المپیاکوس را به ثمر رساند تا یاران انصاری‌فرد برنده نبرد مهیج برابر پانیونیوس باشند. انصاری‌فرد در دقیقه 75 و زمانی که المپیاکوس با نتیجه 3 بر یک از پانیونیوس پیش‌ بود زمین بازی را ترک کرد.

مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی نیز حضور 90 دقیقه‌ای در ترکیب تیم پانیونیوس داشتند.

در جدول رده‌بندی سوپر لیگ یونان تیم‌های المپیاکوس و پانیونیوس با امتیاز مشابه 11 به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را در اختیار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arepy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت انصاری فرد به پانیونیوس راست یا دروغ؟

مهاجم لیورپول جایگزین مهاجم پرسپولیسی
انصاریفرد جای خود را به صمد یشیل داد؛