تاریخ انتشار: 1396/07/25 19:42
کد خبر: 177744

چمنیان: منتظر سورپرایزهای ما در جام جهانی باشید

نوجوانان ایران بعد از پیروزی در مرحله حذفی جام جهانی نوجوانان هند در آستانه رسیدن به افتخاری بزرگ قرار دارند.
چمنیان: منتظر سورپرایزهای ما در جام جهانی باشید

تیم ملی نوجوانان ایران با پیروزی برابر مکزیک به جمع هشت تیم برتر جام جهانی نوجوانان صعود کرد. عباس چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان بعد از پیروزی با ارزش برابر مکزیک گفت:« همانطور که در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم یک بازی دشوار مقابل تیمی سخت کوش انجام دادیم. در آغاز بازی دو گل زدیم و شانس برای زدن گل های دیگر هم داشتیم؛ اما یک گل دریافت کردیم. همیشه به بچه ها گفته ام دو هیچ نتیجه خطرناکی است و اگر تیم حریف گل بزند کار دشوار می شود. اینکه توانستیم در نیمه دوم بازی حریف را کنترل کنیم، اتفاق مثبتی بود.»

سرمربی موفق  تیم نوجوانان در ادامه گفت: «مکزیک بازیکنان باکیفیتی در حمله داشت. به خصوص بازیکن شماره ۱۹ که خیلی ما را اذیت کرد. فراموش نکنید که در نیمه دوم هم‌، ما فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم. از تلاش بازیکنان‌ راضی ام و از حالا به بازی بعدی فکر می کنیم.»

او درباره گل مکزیک و  بازی تدافعی تیم ملی در نیمه دوم گفت:«گل مکزیک در نیمه نخست کار ما را سخت کرد. برای سازماندهی مان در دفاع امیر حسین اسماعیل زاده را آوردیم که از آن زمان شرایط بهتر شد.»

چمنیان درباره حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: «پس از مرحله گروهی تیم را بازسازی کردیم و این موضوع برای بازی یک چهارم هم انجام می شود. این کار را در ابعاد تاکتیکی و روحی انجام می دهیم. برای رسیدن به نیمه نهایی یک گام مهم دیگر در پیش داریم. منتظر سورپرایزهای بعدی ما بمانید.»


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w5v96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعودتیم فوتبال نوجوانان ایران به جمع ۸ تیم برتر دنیا با حذف مکزیک قهرمان ۲ دوره جام جهانی/ اسپانیا حریف بعدی ایران شد