تاریخ انتشار: 1396/08/02 10:39
کد خبر: 176753

اتفاقات هستند که نتیجه دربی را رقم می‌زنند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شفر هنوز متوجه ارزش زیاد دربی برای هواداران و 2 تیم نشده‌ است.

اتفاقات هستند که نتیجه دربی را رقم می‌زنند

علی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص هشتادوپنجمین دربی پایتخت که پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: شرایط استقلال و پرسپولیس در بازی دربی لزوما به جایگاه آنها در جدول بستگی ندارد. دربی یک بازی متفاوت است که فقط به روحیه بازیکنان بر می‌گردد. اتفاقات هستند که نتیجه دربی را رقم می‌زنند ولی در کل پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی بهتر از استقلال است.

وی در خصوص تقابل 2 مربی خارجی در دربی و اینکه آیا این موضوع می‌تواند جذابیت این بازی را بیشتر کند، گفت: دیگر نمی‌شود گفت 2 مربی خارجی چون برانکو مربی ایرانی محسوب می‌شود. او با شرایط بازیکنان و لیگ برتر ایران آشناست و به خوبی حساسیت دربی را درک می‌کند. شفر در این یک ماه که به استقلال آمده است هنوز اسم تمام بازیکنان هم یاد نگرفته است. او هنوز متوجه ارزش زیاد این بازی برای هواداران و 2 تیم نشده‌ است. البته سرمربی حرفه‌ای دربی را هم مثل تمام بازی‌های لیگ می‌بیند ولی پیروزی در دربی برای ما ارزشمندتر از برد در 10 بازی لیگ است.

پیشکسوت استقلال در خصوص محرومیت 2 بازیکن استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: متاسفانه در فوتبال ایران حاشیه‌های زیادی وجود دارد ولی کاش شرایطی پیش می‌آمد که مسلمان و غفوری بعد از دربی محروم می‌شدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ar7qk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر پروفسور ببازد، اگر شفر شکست بخورد