تاریخ انتشار: 1396/08/08 21:35
کد خبر: 175849

ستاره پرسپولیس برنامه های برانکو را برهم ریخت؟!

مصدومیت مدافع جوان پرسپولیس احتمال تغییر در برنامه برانکو ایوانکوویچ را افزایش داده است.
ستاره پرسپولیس برنامه های برانکو را برهم ریخت؟!

در شرایطی که برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی مقابل استقلال، اکنون و در هفته یازدهم لیگ برتر صدر جدول را نشانه گرفته است، مصدومیت محمد انصاری احتمالا برنامه‌های او را برای چینش بازیکنان با تغییراتی همراه کند.

انصاری که در دیدار برابر استقلال بار دیگر در پست مدافع چپ حاضر شد، در تمرینات ریکاوری بعد از این جدال دچار مصدومیت شد و اکنون حضورش برابر سایپا در ابهام قرار دارد. مساله‌ای که می‌تواند تغییراتی در چینش بازیکنان در زمین ایجاد کند.

اولین تغییر محتمل در صورت عدم حضور این بازیکن، بازگشت حسین ماهینی به سمت چپ دفاعی خواهد بود. ماهینی که سابقه بازی در این پست را دارد، در صورت بازگشت به سمت چپ، صادق محرمی را به ترکیب بازخواهد گرداند.

در صورتی که ربیع خواه در این پست حاضر شود هم کمال کامیابی نیا به عنوان هافبک دفاعی سرخپوشان در زمین حاضر خواهد شد تا تغییراتی در خط میانی شکل گیرد و این مساله حضور ثابت محسن مسلمان را به همراه خواهد داشت.

در حال حاضر غیبت محمد انصاری می‌تواند روی سرنوشت بازی صادق محرمی و محسن مسلمان در زمین تاثیرگذار باشد و باید دید در نهایت برانکو ایوانکوویچ چه تصمیمی در این رابطه خواهد گرفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36x78e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس فاتح دربی هشتاد و پنجم / پیروزی شاگردان برانکو با تک گل علیپور