تاریخ انتشار: 1396/08/08 21:55
کد خبر: 175847

ترکیب پرسپولیس و تغییرات گسترده برانکو / ستاره همچنان بر روی نیمکت!

بشار رسن، یکی از خوب‌های شهرآورد 85 بود که توانست رضایت هواداران و مربیان را جلب کند و ثابت کرد لیاقت فیکس شدن در ترکیب پرسپولیس را دارد.
ترکیب پرسپولیس و تغییرات گسترده برانکو / ستاره همچنان بر روی نیمکت!

در دیداری که کیفیت فنی بالایی نداشت، بشار رسن با دریبل‌ و پاس‌های ایده‌آل توانست تکنیک ناب خود را به رخ بازیکنان استقلال بکشد. عملکرد مناسب هافبک عراقی، برانکو را امیدوار کرد که از بشار در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. حالا خبر می‌رسد که این بازیکن برابر سایپا هم فیکس است. این شاید خبر جدیدی نباشد اما نیمکت‌نشینی دوباره محسن مسلمان در نوع خود جالب خواهد بود؛ هافبک شماره 77 پرسپولیس که حوالی دقیقه 60 و پس از تشویق شدید هواداران پرسپولیس وارد زمین شهرآورد شد. بشار رسن هنگام تعویض با لبخند و رفتاری خوب محسن مسلمان را به زمین مسابقه بدرقه کرد در حالی که این دومی در دیدار با الهلال عربستان زمان تعویض لگد به بطری آب زده بود.

به نظر می‌رسد برانکو هنوز آن لگد به بطری آب را فراموش نکرده باشد چرا که شنیدیم قصد دارد باز هم محسن مسلمان را روی نیمکت بنشاند. دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا روز سه‌شنبه هفته جاری (فردا) در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود در حالی که تیم برانکو سه مصدوم دارد.

محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده و فرشاد احمدزاده سه بازیکن آسیب‌دیده پرسپولیس به شمار می‌روند که به احتمال فراوان قادر به بازی مقابل سایپا نیستند.

بر همین اساس برانکو قصد دارد در بازی مقابل تیم علی دایی تغییرات گسترده‌ای در تیمش اعمال کند. شنیدیم یکی از این تغییرات، فیکس شدن سیامک نعمتی است. هافبک شوتزنی که این روزها در تمرینات فوق‌العاده آماده نشان داده و توانسته است خودش را به برانکو تحمیل کند.

برانکو خوب می‌داند یکی از راه‌های رسیدن به گل در زمین ورزشگاه تختی، شوت زدن است و بدین روی تصمیم گرفته به نعمتی بازی بدهد. البته همه این اخبار گمانه‌زنی و حاصل شنیده‌های ماست و باید تا روز سه‌شنبه منتظر ماند و دید برانکو چه ترکیبی را به زمین خواهد فرستاد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z8wpn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محرومیت مدافع استقلال دردسرساز تر از هافبک پرسپولیس