تاریخ انتشار: 1396/08/09 15:12
کد خبر: 175769

تجربه رامین رضاییان، پیش روی محسن مسلمان

من از بازیکنانم چیز عجیبی نمی‌خواهم، از آنان نخواسته‌ام که از بالای برج به پایین بپرند. از آنها می‌خواهم بدوند، تلاش کنند و ... این پاسخ برانکو به قدر کافی در مورد علت نیمکت‌نشینی محسن مسلمان گویاست.
تجربه رامین رضاییان، پیش روی محسن مسلمان

بازیکنی که به وضوح میزان دوندگی، جنگندگی و تلاشش در زمین نسبت به قبل کاهش یافته بود و تعویض‌های زودهنگام او در چند بازی هشداری از سوی برانکو بود که این بازیکن آن را چندان جدی نگرفت. برانکو اصولا دیر به بازیکنی اعتماد می‌کند و همان‌طور نیز دیر اعتمادش را به بازیکنان مورد اعتمادش از دست می‌دهد‌. او از آن دسته مربیانی نیست که با یک اشتباه از سوی بازیکنش او را نیمکت‌نشین کند بلکه به بازیکنان خود فرصت جبران اشتباهات فنی را می‌دهد. اما در مورد اشتباهات غیر فنی قضیه فرق می‌کند.

مسلمان هشدار فنی برانکو را نفهمید و جدی نگرفت و سپس برای توجیه خود تحت تاثیر حرف‌های دوستان رسانه‌ای خود، به تعویض شدنش در بازی با الهلال معترض شد و حتی به بازی کردن ربیع‌خواه نیز اعتراض کرد تا برانکو مجبور شود نامش را از لیست هجده نفره بازی با نفت خط بزند. مسلمان هشدار فنی برانکو را به اعتراضی غیرفنی پیوند زد تا اعتماد برانکو تا حدود زیادی از او گرفته شود.

برانکو سیستم بازی تیمش را بدون مسلمان تغییر داد و بدین‌ترتیب مسلمان مجبور است خود را با این سیستم جدید عادت دهد.او در سیستم قبلی پرسپولیس مهره‌ای کلیدی و تقریبا بدون جایگزین بود که قدر آن موقعیت را ندانست تا حالا مجبور شود به عنوان بازیکن جانشین در پستی جدید بازی کند. او قبلا از عدم علاقه‌اش به بازی در کناره‌ها گفته بود وحالا در سیستم جدید پرسپولیس او مجبور است به عنوان بازیکن جانشین و در پست وینگر به میدان رود که این تغییر پست کارایی او را کاهش می‌دهد.

حداقل به نظر می‌رسد تا زمان بازگشت احمدزاده پرسپولیس با همین سیستم بازی دربی به مصاف حریفانش برود. با بازگشت احمدزاده دست برانکو برای بازگشت به سیستم قبل باز می‌شود. تا آن زمان مسلمان باید اعتماد از دست رفته برانکو را برگرداند و اشتباهش را جبران کند. سرنوشت رامین رضاییان در پرسپولیس می‌تواند برای مسلمان هم تکرار شود اگر او بار دیگر به قامت سرباز حرف گوش‌کن برانکو در نیاید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x6wew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در ستایش انتخاب سرنوشت‌ساز برانکو