تاریخ انتشار: 1396/08/09 19:54
کد خبر: 175726

ادعای عجیب بازیکن سایپا / با احترام به پرسپولیس خودمان نتیجه را واگذار کردیم

کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: با احترام به تیم پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ برتر ما به عملکرد ضعیف خودمان در مقابل این تیم باختیم.
ادعای عجیب بازیکن سایپا /  با احترام به پرسپولیس خودمان نتیجه را واگذار کردیم

روزبه شاه‌علیدوست پس از شکست 2 بر صفر سایپا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: با تمام احترامی که برای پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های خوب لیگ و صدرنشین مسابقات قائل هستم باید بگویم ما مقابل این تیم خودمان ضعیف کار کردیم و نتیجه را واگذار کردیم.  از من باتجربه تیم تا جوانان سایپا در حد خودمان ظاهر نشدیم و باید تلاش کنیم در دیدارهای آینده نتایج را جبران کنیم.

وی در خصوص گل به خودی محمدحسین کنعانی‌زاده‌گان عنوان کرد: گل اول یک حادثه بود و در حالی که در آن دقایق خوب بازی می‌کردیم و پرسپولیس را در اختیار داشتیم، آن گل را دریافت کردیم. 

کاپیتان تیم فوتبال سایپا درخصوص کیفیت چمن ورزشگاه تختی گفت: متاسفانه کیفیت زمین خوب نبود و ما نیز مانند پرسپولیس در این دیدار میهمان بودیم. سایپا در سال یک یا دو بار در ورزشگاه تختی بازی می‌کند و با این زمین ناآشنا هست. 

شاه‌علیدوست در خصوص حواشی مالی که بعد از دیدار این تیم مقابل استقلال در رسانه‌ها به راه افتاد و تاثیر آن در عملکرد سایپا عنوان کرد: در مورد مسائل باشگاه من اطلاعی ندارم و این مسائل نیز در حیطه مدیریتی تیم است و آنها باید پاسخگو باشند. جایی که به من مربوط می‌شود داخل زمین فوتبال است و صحبت در مورد عملکرد تیم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27x8qe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی:بهتر از پرسپولیس بازی کردیم /  اصلاً از بچه‌ها راضی نیستم