تاریخ انتشار: 1396/08/09 19:59
کد خبر: 175725

رستگاری پیکان در وقت های اضافه برابر سپاهان

تیم پیکان امشب (سه شنبه شب) در جریان برگزاری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر، با گلزنی در دقیقه 3+90 «فراز امامعلی» برابر تیم سپاهان به پیروزی رسید و به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود کرد.
رستگاری پیکان در وقت های اضافه برابر سپاهان

شاگردان «زلاتکو کرانچار» در روزی که بدنبال برتری و کسب سه امتیاز بودند و عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتند، با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند، مقابل پیکان شکست خورده و مغموم شدند.

در این دیدار که با نتیجه یک برصفر به پایان رسید، امامعلی در لحظات پایانی بازی برای تیم پیکان گلزنی کرد و سه امتیاز ارزشمند این بازی را برای تیمش به ارمغان آورد.

کرانچار تیمش را در حالی مقابل پیکان به میدان فرستاد که این روزها با این تیم روزگار خوبی را سپری نمی کند، این سرمربی دریکی از تازه ترین اظهارنظرهای خود عنوان کرده است شرایط در این تیم با کسب این نتایج دشوارتر از قبل شده و چنانچه این روند ادامه پیدا کند حضورم در این تیم با مشکل مواجه می شود.

در نقطه مقابل «مجید جلالی» و تیم پیکان شرایط کاملا متفاوتی دارند ،او و شاگردانش به رغم شروع نا امید کننده در لیگ برتر از هفته پنجم به بعد روند نتیجه گیری شان تغییر کرده و با کسب شش برد متوالی و با انگیزه بسیار بالا به اصفهان آمده تا مقابل حریف به حداقل امتیاز دست پیدا کنند.

هر چند در نیمه نخست توپ و میدان بیشتر در اختیار بازیکنان تیم سپاهان بود و آنان نسبت به دیدارهای گذشته بازی درخشان تری را انجام دادند، اما به دلیل ارائه بازی تدافعی ازسوی بازیکنان تیم پیکان حملات آنان ثمری نداشت و به گل نرسیدند.

نیمه دوم با همین روند ادامه پیدا کرد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود، کرانچار که از این بازی برد می خواست درادامه دست به تغییر در ترکیب تیمش زد و سه تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد اما این تغییرات نیز با توجه به دفاع منطقی و همه جانبه تیم پیکان بی نتیجه بود.

دراین دقایق تیم پیکان تنها به فکراستفاده از ضد حملات بود و بازیکنان این تیم بدنبال خلق موقعیت و ایجاد فرصت بودند که البته آنان نیز دراین امر موفق نبودند و نتوانستند از اندک فرصت های بدست آمده استفاده کنند.

دردقیقه 88 و در یکی از فرصت های ایجاد شده، تجمع مدافعان پیکان درمحوطه جریمه پیکان باز هم مانع از گلزنی این تیم شد تا آه از نهاد کادرفنی وهواداران سپاهان بالا برود.

درادامه و در حالیکه سپاهانی ها به دنبال حملات بیشتر بودند شاگردان جلالی از تک موقعیت خود دروقت های اضافه به نحو مطلوب استفاده کرده و ارسال «امیر کریمی» از سمت راست به روی دروازه سپاهان با ضربه سر امامعلی به گل تبدیل شد و دروازه لی اولیورا درعین ناباوری باز شد.

بازیکنان پیکان با کسب هر سه امتیاز این دیدار23 امتیازی شده و هفتمین برد متوالی شان را دراصفهان جشن گرفتند و به رده دوم جدول رده بندی صعود کردند.

تیم سپاهان نیز با 11 امتیازدر رده دوازدهم جدول باقی ماند.

ترکیب سپاهان:

لی اولیویرا، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، میلاد سرلک، حسین پاپی، شاهین ثاقبی، مهرداد محمدی، علی کریمی، جلال علی محمدی، ساسان انصاری.

ترکیب پیکان:

پیام نیازمند، امیرحسین صادقی، حجت حق وردی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، صادق بارانی، ابوالفضل ابراهیمی، آرفنگ دافه، فراز امامعلی و امیر روستایی.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36x7ey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمکت مربیان تیم های لیگ برتری/ پروفسور پرسپولیسی ها با همه فرق دارد