تاریخ انتشار: 1396/08/10 14:48
کد خبر: 175634

حبس ابد برای ستاره ای که محبوب هواداران سرخابی بود

ستاره سابق تیم های استقلال و پرسپولیس بار دیگر با مواد مخدر دستگیر شده و بیست سال دیگر به مدت زندان او افزوده شد.
حبس ابد برای ستاره ای که محبوب هواداران سرخابی بود

مدت ها است که دیگر به حضور این ستاره سابق فوتبال ایران پشت میله های زندان عادت کرده ایم. کسی که تصاویرش روی جلد روزنامه ها و مجلات راه و بیراه چاپ می شد و هواداران برایش روی سکوها گریبان چاک می دادند، سال ها است که پشت میله های زندان است.

در تمام این سال ها بسیاری از ریش سفیدان و بزرگان فوتبال ایران برای نجات این بازیکن اسبق تلاش کردند که البته نتایج مثبتی هم در پی داشت. او اولین بار به جرم حمل مواد به حبس ابد محکوم شد اما تلاش اهالی فوتبال و رفقای سرشناسش باعث شد تا او چند باری با اجازه مرخصی از زندان آزاد شود؛ اما آخرین آزادی او تبدیل به چاله ای بزرگتر برایش شد که بیرون آمدن از آن را بسیار بسیار دشوارتر کرد.

در تماسی که با یکی از مسئولان زندان قزل حصار داشتیم او با تایید این موضوع گفت:« ایشان آخرین بار که به مرخصی رفته با 28.5 گرم شیشه دوباره دستگیر می شود و به زندان می آید.»

او افزود:« دادگاه او را به بیست سال دیگر محکوم کرد و با توجه به اینکه حکم قبلی اش حبس ابد بوده باید بگویم کار او بسیار سخت شده و باید در زندان بماند. همچنین به دلیل اینکه او در دوران مرخصی بازهم دستگیر شده دیگر امکان مرخصی ندارد.»

او در آخرین مرخصی اش نیز با حدود 28 گرم ماده مخدر شیشه دستگیر شده و در دادگاه به بیست سال دیگر تحمل حبس محکوم می شود. در واقع حبس ابد او امروز بیست سال دیگر افزایش یافته است و این می تواند به معنای از دست رفتن شانس های بزرگی مثل عفو یا کم شدن حبس او باشد.

حالا دیگر خبری از رفقای قدیمی و ریش سفیدهایی هم که دنبال انجام کارهای او بودند، نیست و بازیکن اسبق سرخابی تنهاتر از همیشه پشت میله ها روزها را سپری می کند. حکم سنگینی که برای او بریده شده، تمام امیدهایی را که نسبت به بخشش یا عفو یا کم شدن میزان حبسش وجود داشت، از بین برده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jrgoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طرح مدیر عامل پرسپولیس برای حل بحران/ کمی جالب است