تاریخ انتشار: 1396/08/10 19:39
کد خبر: 175589

تارتار: جای تعجب است در تیم ملی نماینده‌ای نداریم!

تارتار: جای تعجب است در تیم ملی نماینده‌ای نداریم!

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار با سپیدرود رشت گفت: با یک تیم ریشه‌دار و با سابقه بازی داریم. من در رشت سابقه کار دار دارم و احترام زیادی برای مردم این شهر قائلم.

وی افزود: حریف‌مان را خیلی خوب آنالیز کردیم و می‌دانیم که آن‌ها خیلی خوب بازی را می‌بندند. امیدوارم بازیکنان کار‌هایی که از آن‌ها می‌خواهیم را در زمین انجام دهند.

سرمربی پارس‌جنوبی جم در مورد غایبین تیمش در بازی با سپیدرود، خاطرنشان کرد: در بازی فردا محروم نداریم، اما امید سینگ و علی دشتی به خاطر مصدومیت نمی‌توانند در این مسابقه به میدان بروند.

تارتار در واکنش به پرسش یکی از خبرنگاران در مورد تیم سپیدرود رشت، تصریح کرد: درست نیست من در مورد تیم حریف صحبت کنم و به مسائل مربوط به تیم خودم می‌پردازم. خواسته من از هواداران تیمم این است که فردا ورزشگاه را پر کنند چرا که در این بازی سخت نیازمند حمایت آن‌ها هستیم. دو بازی قبل ما خارج از خانه بوده و به نوعی دلمان برای تماشاگران خودمان تنگ شده است.

وی درخصوص اینکه چرا تیمش با وجود صدرنشینی نماینده‌ای در تیم ملی ندارد؟ گفت: در این مورد قصد دارم بعد از بازی فردا حرف بزنم. به هر حال ما هم از اینکه نماینده‌ای در تیم ملی نداشتیم تعجب می کنیم و با توجه به این قضیه قصدم این است که خودم نزد مربیان تیم ملی رفته و این موضوع را پیگیری کنم.

تارتار درباره تعطیلی دوباره لیگ نیز خاطرنشان کرد: ما تا می‌آییم به شرایط ایده‌آل برسیم لیگ تعطیل می‌شود. در هر صورت این شرایطی است که برای همه تیم‌ها وجود دارد و باید با آن کنار بیاییم. مطمئنا تیم ملی در اولویت قرار دارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qbrm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نظرمحمدی به نشست خبری جم نرسید