تاریخ انتشار: 1396/08/12 11:08
کد خبر: 175396

استقلال به موفقیت کامل نرسیده است / باید از تجربه رحمتی استفاده کرد

پیشکسوت استقلال گفت: می‌دانم شرایط نفت سخت است و روزهای خوبی را سپری نمی‌کند، اما برای کمک به دوست قدیمی‌ام درخشان آمده‌ام و امیدوارم بتوانم قدمی برای او بردارم.
استقلال به موفقیت کامل نرسیده است / باید از تجربه رحمتی استفاده کرد

محمد مؤمنی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در خصوص پیوستن به نفت تهران گفت: من به درخواست دوست قدیمی ام حمید درخشان آمدم، البته هنوز قراردادی نبسته‌ام و منتظر بودم تا بازی نفت و استقلال به پایان برسد و روز شنبه قرارداد خود را با نفت به ثبت می‌رسانم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ریسک نکرده‌اید که در این شرایط سخت نفت می‌خواهید به این تیم بپیوندید؟ گفت: کار سخت همیشه برای من لذت‌بخش بوده و ما هم می‌خواهیم در این سختی شریک باشیم و با کمک دیگر اعضای کادر فنی، نفت را به روزهای خوبش بازگردانیم.

مؤمنی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال با آمدن شفر، تغییرات محسوسی داشته‌ یا خیر؟ گفت: باید بگویم استقلال در زمان منصوریان بازی خوبی از خود ارائه می‌کرد اما در امر گلزنی موفق نبود، در حالی که با آمدن سرمربی آلمانی استقلال، این تیم بازی مالکانه بهتری انجام می‌دهد ولی در امر گلزنی هنوز به موفقیت کامل نرسیده و نیاز به کار بیشتر دارد تا استقلال بتواند در بازی‌های آینده خود به گل برسد.

پیشکسوت استقلال در ادامه تصریح کرد: آبی‌پوشان هنوز نتوانسته‌اند مالکانه بازی کرده و به گل دست پیدا کنند و اگر این معضل برطرف نشود، مطمئناً حاشیه‌های دیگر هم گریبانگیر این تیم خواهد بود و کار این تیم را سخت خواهد کرد.استقلال در دربی و در امر گلزنی ناموفق بود و اگر شفر می‌خواهد در این زمینه مشکلاتش برطرف شود، باید برای مهاجمانش تمرینات سخت‌تری را بگذارد و یا با گرفتن یک مهاجم تمام عیار، این مشکل را برطرف کند.

مؤمنی در پاسخ به این پرسش که شفر در فوتبال کشورهای مختلف حضور داشته و از تجربه بالایی برخوردار است، می‌تواند در استقلال هم موفق باشد، گفت: این مربی در آفریقا موفق بوده اما در بوندسلیگا موفقیت چندانی کسب نکرده و اعتقاد دارم او هنوز در فوتبال ما جا نیفتاده است و شاید یکی از دلایل موفقیتش در آفریقا، فوتبال قدرتی بازیکنان آسیایی بوده است. ولی اعتقاد دارم زود است در مورد او قضاوت کنیم و باید چند هفته دیگر به او فرصت داد تا ببینیم عملکردش چگونه خواهد بود.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سؤال که برخی‌ها معتقدند رحمتی باید یا از استقلال جدا شود و یا خداحافظی کند، افزود: رحمتی و جباری از اسطوره‌های استقلال هستند و نباید این‌گونه با آنها برخورد کنیم. مهدی رحمتی دروازه‌بان بزرگی است، زحمات زیادی برای استقلال کشیده و باید حرمت او حفظ شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این همان مهدی رحمتی قبل است، اما نباید چون سنش بالا رفته با او برخورد بدی شود، او و جباری می‌توانند بال‌های استقلال باشند و به سرمربی کمک کنند و نباید چنین رفتاری با این دو بازیکن کرد. تخریب کردن بازیکنان کار بسیار ساده‌ای است، اما حفظ و نگهداری او سخت است. باید از تجربیات این دو بازیکن کمک گرفت تا بتوانند از تجربیاتشان برای حفظ آرامش در استقلال کمک کنند.

مؤمنی در پایان خاطرنشان کرد: سرمایه‌های باشگاه نباید این‌گونه از بین برود، مهدی می‌تواند با تمرینات بیشتر به روزهای اوج بازگردد و همانی باشد که در گذشته شاهد بودیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45x9xd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لطفا از باند در استقلال حرف نزنیم / عده ای  درصدد ایجاد تفرقه در استقلال هستند!

کنایه هواداران استقلال به یک پرسپولیسی!
حاشیه دیدار استقلال - نفت تهران