تاریخ انتشار: 1396/08/14 22:21
کد خبر: 175024

رکوردی که استقلالی ها زدند؛ بدترین شدند!

به طور میانگین در بازی‌های این فصل استقلال ۱،۵ گل هم رد و بدل نمی‌شود. در حالی که در مسابقات پدیده به طور میانگین سه گل دیده می‌شود.
رکوردی که استقلالی ها زدند؛ بدترین شدند!

بازی‌های این فصل استقلال، از همه مسابقات دیگر جذبیت کمتری داشت. در بازی‌های استقلال، با اختلاف نسبت به بقیه مسابقات گل‌های کمتری رد و بدل می‌شود. استقلال در این فصل فقط ۶ گل زده و ۹ گل هم دریافت کرده است. در حالی که در مسابقات بقیه تیم‌ها، در این فصل حداقل بیست گل زده شده است. استقلال قعرِ جدول پرگل‌ترین مسابقات لیگ است و پدیده هم در صدر.

در این فصل اگر بازی‌های پدیده را تماشا کرده باشید، قطعا در همه مسابقات گل دیدید. پدیده به غیر از بازی با نفت آبادان، به همه ده رقیب دیگرش گل زده است. ضمن این که فقط در سه مسابقه از حریف گل نخورد. پدیده به عنوان دومین خط حمله برتر لیگ، ۲۰ گل زده است. ضمن این که سیزده بار هم گل خورده است. اتفاقی که باعث شده ۳۳ گل در مسابقات پدیده رد و بدل شود. یعنی در هر مسابقه پدیده به طور میانگین سه گل رد و بدل می‌شود. بعد از پدیده، نوبت به بهترین خط حمله لیگ می‌رسد. پارس‌جنوبی که در همه مسابقات فصل‌اش گل زده، مجموع تعداد گل‌های زده این فصل‌اش ۲۲ است. پارس‌جنوبی‌ها ۹ بار هم دروازه‌شان باز شد تا در کل ۲۱ گل مسابقات لیگ برتری‌شان داشته باشد. 

اگر سراغ بازیِ جذاب می‌گردید، دیدارهای سیاه‌جامگان هم گزینه بدی نیست. درست است که سیاه‌جامگان آخرین تیم لیگ است و نمایش خوبی ارائه نمی‌کند، ولی به قدری گل می‌خورد که از تماشای بازی این تیم راضی باشید. سیاه‌جامگان در همه دیدارهای این فصل گل خورده است و دیداری نبود که بدون رد و بدل شدن گل، به پایان برساند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xkm9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال