تاریخ انتشار: 1396/08/15 21:25
کد خبر: 174885

آشتیانی: نبودِ پدر، فراتر از سخت است

اردلان آشتیانی، درگذشت پدر را عجیب و باورنکردنی می‌داند.
آشتیانی: نبودِ پدر، فراتر از سخت است

زنده یاد ابراهیم آشتیانی دومِ آبان سال جاری در گذشت و حالا پس از نزدیک به دو هفته  پس از فوت پدر ، فرزندش، اردلان پاسخگوی سوالاتِ خبرنگار ما بوده است.

*دو هفته پیش، پدرتان را از دست دادید، این روزها چطور گذشت؟

دوران عجیبی را سپری میکنم و این دوران فراتر از سخت هست. چون من و پدر رابطه ای عجیب و غریب داشتیم همیشه باهم بودیم هر جا میخواست برود، با من تماس میگرفت و من از هرکس دیگری به او نزدیک تر بودم.
 
*چه کسی بیشتر همدم شما در دوران بیماری و در از دست دادن ایشان بود؟
 
دوران بیماری که پدر اجازه ندادند کسی خبردار شود و فقط من، مادرم و خواهرم میدانستیم که البته بیشتر کارها به عهده ی من و مادرم بود و بعد از رخ دادن اتفاق حمید استیلی و علی پروین خیلی حمایت کردند و آقای استیلی مانند یک برادر بزرگتر در مراسم تشیع کنار من حضور داشت شرکت پیشکستوتان تمامی کارهارو انجام داد و من اصلا متوجه گذر زمان نشدم دستشان درد نکند.

*در این مدت پیشکسوتانِ فوتبال ابراز همدردی بسیاری با شما داشتند، چه صحبتی با آن ها دارید؟

فقط میتوانم تشکر کنم انشالله بتوانم در شادی ها و خوشی هایشان جبران کنم و قطعا این اتفاقی هست که برای همه می افتد و نمیتوان آن را کتمان کرد و هرگز کسی عمر ابدی ندارد.
پدرم هرگز به زیر پرچم فوتبال نرفت. در دوران مریضی اش مانع شد تا دیگران از آن خبر دار شوند که مبادا کسی بخواهد کمکی کند اخلاق عجیبی داشت پدرم. این اواخر مدام به من میگفت مرگ برای همه هست فرقی ندارد پنج سال بیشتر یا کمتر لیکن من مرگ با عزت را از خدا خواهانم مردن با افتخار هرگز از مردن نمیترسید، نه حق کسی رو خورده بود نه به کسی بدی کرده بود.

دوست داشتم که بود و به او میگفتم دیدی که چه مرگ با عزتی داشتی پدر که رئیس فدراسیون فوتبال جهان به شما تسلیت میگوید که اگر قرار باشد بعد از فوت هر فوتبالیستی پیام تسلیت بفرستد که گویا کار و زندگی اش را باید تعطیل کند.

*بازیکنان فعلی تیم پرسپولیس در مراسم ختمِ مرحوم آشتیانی حاضر نشدند. از آن ها گله و شکایتی ندارید؟

نه خب گله ای خاصی نیست. محسن مسلمان و مهدی طارمی و حسین ماهینی و  محمد انصاری قبلا آمدند. شاید در دربی به خاطر پدر من آنقدر خوب بازی کردند. نمیشود انتظار داشت که همه حتما باید بیایند و قطعا در دلشان پدر من را دوست داشتند.

تشکر میکنم ازشان که هم دربی را بردند که پدر من خوشحال شود چون واقعا پدر من عاشقِ پرسپولیس بود و آرزوی منم این است پیش پدر بروم و بلاخره روزی باید پیدایش کنم.

* این اواخر برای تماشای فوتبال به استادیوم نمیرفتید؟

خیر فقط سال گذشته که من لیگ دسته سه سرمربی بودم برای بازی تیم من آمد و اشکال های من را میگفت. به دلیل بیماری زیاد استادیوم نمیرفتیم.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7vew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پروین:بازیکنان پرسپولیس بی معرفتی کردند/آنها 80 درصد پول گرفته اند