تاریخ انتشار: 1396/08/16 21:57
کد خبر: 174714

توجه برانکو به این ستاره است / او فرشته نجات پرسپولیس است

بازی تدارکاتی پرسپولیس در روز گذشته و مقابل شهرداری ورامین یک نکته ویژه داشت و آن هم مربوط به عملکرد محسن مسلمان بود.
توجه برانکو به این ستاره است / او فرشته نجات پرسپولیس است

برانکو ایوانکوویچ در اولین روز حضورش در تهران و بعد از تعطیلی تمرینات این تیم، سرخپوشان را در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری ورامین فرستاد. سرمربی کروات سرخپوشان که علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، مهدی طارمی، وحید امیری، بشار رسن، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا، بوژیدار رادوشوویچ و حسین ماهینی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، مرخصی و مصدومیت در اختیار نداشت، از محسن مسلمان در خط حمله سود برد.

اتفاقی که در دقایق ابتدایی بازی از شکل عجیب این تیم به واسطه عدم حضور 9 بازیکن خبر می‌داد و البته هافبک موفق پرسپولیس که با 5 پاس گل در صدر پاسورهای لیگ برتر قرار دارد، توانست در این پست نیز بدرخشد. مسلمان با ارسال 3 پاس گل در این دیدار تدارکاتی مقابل حریف هرچند آماتور، یک روز درخشان را پشت سر گذاشت تا برای بازگشت به ترکیب اصلی امیدوارتر از قبل شود.

هافبک شماره 77 سرخپوشان که در غیاب سه کاپیتان اصلی تیم، بازوبند را نیز در اختیار داشت از نظر رفتاری نیز روز خوبی را به پایان رساند تا نشان دهد سکونشینی و نیمکت نشینی تا حد زیادی او را متوجه رفتارش کرده و برانکو ایوانکوویچ می‌تواند بار دیگر به او اعتماد داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n8ylo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور ملی‌پوشان خط خورده در ترکیب پرسپولیس/نگرانی هواداران از استعفای طاهری
حاشیه دیدار پرسپولیس - شهرداری ورامین