تاریخ انتشار: 1396/08/17 17:04
کد خبر: 174624

روزنه امید روزبه

از زمانی که روزبه چشمی یک خط عقب رفته و به عنوان مدافع میانی بازی می‌کند، بسیاری از منتقدان مدعی شده‌اند این پست برای او مناسب نیست و بهتر است او همچنان به عنوان هافبک دفاعی در خدمت تیمش باشد.
روزنه امید روزبه

این گروه می‌گویند سرعت عضلات روزبه برای واکنش‌های سریع در قلب حط دفاعی کافی نیست و جراجی رباط پای او هم وضع را بدتر کرده. به علاوه به نظر می‌رسد چشمی هنوز متوجه نشده که اینجا بر خلاف پست قبلی‌اش هیچ بازیکنی غیر از گلر پشت سر او نیست و باید طوری بازی کند که کمترین ریسک را برای تیمش داشته باشد. این انتقادها به‌خصوص بعد از داربی تهران و اشتباه چشمی بیشتر هم شد، اما وینفرد شفر نظر کاملا متفاوتی دارد. او در نشست خبری بعد از بازی با نفت تهران به صراحت اعلام کرد روزبه را به عنوان مدافع می‌خواهد و جلو رفتن این بازیکن، بازدهی او را کاهش می‌دهد.

در این میان شاید فقط یک روزنه امید برای چشمی در مورد بازگشت او به پست اصلی‌اش وجود داشته باشد؛ اینکه بعد از بهبود پژمان منتظری و بازگشت او به میادین، شفر این مدافع ملی‌پوش و کهنه‌کار را کنار مجید حسینی به زمین بفرستد و اجازه بدهد روزبه در خط میانی کنار امید ابراهیمی یک دژ محکم بسازد. ابراهیمی و چشمی حداقل روی کاغذ زوجی عالی برای میانه میدان محسوب می‌شوند. قدرت تخریب و توپگیری روزبه در کنار میل به نفوذ امید ابراهیمی خیلی می‌تواند به استقلال کمک کند؛ البته منوط به اینکه شفر بعد از بازگشت منتظری کوتاه بیاید و مجوز جلو رفتن چشمی را صادر کند. احتمال دیگر هم آن است که او پژمان را به جای مجید حسینی در ارنج قرار بدهد. باید منتظر ماند و دید در دامه فصل چه اتفاقی برای روزبه چشمی رخ خواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45xkdq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزبه چشمی مدافع می ماند